Filmski set koji je podsjeća na 1950-e Hollywood, lagana rasvjeta, Major Tom glazbena podloga i pomalo neočekivani glumci. To su elementi koji čine ovaj neobičan set.
Od highstreet brenda Diesel navikli smo na neobične kampanje i zanimljive spotove. Ovaj put glavni akteri nisu ljudi nego psi s pedigreom!
U novom videu Diesel sunčanih naočala za kolekciju proljeće / ljeto 2012. proizvodenom i distribuiranom širom svijeta od strane poduzeća Marcolin, vodeće uloge imaju četveronožni modeli: Pudlica, afganistanski gonič, mješanac i Dobermann koji srčano pozdravljaju i oponašaju kult kino svijeta i neke od njegovih stereotipa: zvijezda, hippy i macho tip.
Kao i obično, vrlo neobična komunikacija koja je dio Diesel načina: hrabri, rock, kultni, čisti i jednostavan DNK.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.