Ove sezone dizajner Ivan Alduk donosi nam novu pret-a-porter kampanju „Peek-A-Boo“ koja predstavlja izrazito senzualnu i glamuroznu kolekciju za jesen-zimu 2014./2015.
Dolaskom jeseni došlo je vrijeme za novitete iz modne radionice poznatog dizajnera Ivana Alduka. U suradnji s fotografom Šimom Eškinjom, Alduk nam donosi još jednu posebnu modnu priču kojom predstavlja kolekciju za sezonu jesen-zima 2014./2015. Riječ je o pret-a-porter kampanji izrazito senzualne i glamurozne nove Aldukove kolekcije naziva „Peek-A-Boo“.
U modi relativno nov pojam „Peek-A-Boo“ označava proreze na odjeći, a upravo prorezima obiluje nova Aldukova kolekcija u kojoj je akcent stavljen na gola leđa i duge, vitke noge. Aldukov "Peek -A- Boo" ističe ženstvenost i priziva neka raskošnija i bogatija vremena. Inspiracija u glam-rocku 70-tih te seksepilu 90-tih ocrtava se u svakom modelu ove nove kolekcije.
"Nakon koketiranja sa sportom i chicom te efektnih modnih kampanja koje su pratile prethodne dvije pret-a-porter kolekcije, odlučio sam vratiti početni dizajnerski rukopis koji se bazira na ženstvenim i izazovnim modelima. Prizvuk rocka, glamura i seksepilnosti je naglašen ručnim vezom mat i sjajnih aplikacija, krojevima s prorezima koji laskaju ženskoj figuri te mekanim, udobnim tkaninama, prvenstveno finoj čipki. Uglađena frizura i masivne naušnice prizvale su zlatne 90-te godine i razdoblje vladavine senzualne i moćne mode", objasnio je Ivan.
Kolekcija se bazira na kratkim, koktel i večernjim haljinama u kombinaciji s efektnim, toplim i chic bundama od ovčjeg runa. Voluminozne, moderne i izrazito efektne bunde od ovčjeg runa u sivoj, crnoj i kombinaciji boja poseban su akcent ove kolekcije te pridodaju glam-rock prizvuku. Zlatni detalji, ručni vez, aplikacije po odjeći i fina, mekana čipka dale su dozu visoke mode koja je pristupačna većem krugu ljudi. Na taj način Ivan uvodi novinu u svoj rad, a radi se o pojmu pret-a-couture tj. odjeći s elementima visoke mode.
"Današnja moda je već nekoliko godina prešla u domenu "dosadne, minimalističke" odjeće koja je naprasno postala hit, a s ovom "Peek-A-Boo" kolekcijom sam htio napraviti estetsku promjenu te ljepšem spolu ponuditi lijepi dizajn, udobnu, kvalitetnu i izazovnu odjeću koja će ostaviti WOW efekt. Vjerujem da je fotograf Šime Eškinja, s kojim već dugo surađujem, izvrsno prenio energiju kolekcije na moderne i efektne fotografije nove Alduk kampanje", izjavio je Ivan.
Ulogu zaštitnih lica nove Alduk kampanje preuzele su mlade nade Talia modela, Ivana i Lucana, šminku potpisuje Mihaela Dodić, a frizuru Keune Akademija. Kampanja je snimana u prostoru Zagrebačkog plesnog centra, a više informacija o samom brendu, pratite na službenoj Facebook stranici.
U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.