Cher novo lice brenda Marc Jacobs

Početkom godine, Celine je za glavno lice svoje nove kampanje, angažirao veliku američku spisateljicu u sada poodmakloj dobi, Joan Didion. U tom trenutku smo se pitali je li to trenutni hir dizajnera ili su se vrata modnog svijeta napokon otvorila i ženama treće životne dobi. No, nakon što se Marc Jacobs odlučio na Cher, znamo da se radi o trendu koji će se zadržati.

U zadnjih godinu dana, veliki modni brendovi skloni su angažirati starije modele koji će ih predstavljati i to su dosad redom bile poznate dame koje su svojim životom i djelom ostavile veliki trag u popularnoj kulturi. Osim Joan Didion za Celine, pjevačica Joni Mitchell pozirala je za Saint Laurent, a  sad je Cher dobila priliku okušati se kao model.   

 | Autor: Instagram/Nives Celzijus Instagram/Nives Celzijus

Katie Grand, urednica Love magazina i kreativna direktorica Marca Jacobsa, otkrila je medijima da će ova velika glazbena ikona postati novo lice brenda. No, 69-godišnja pjevačica i glumica, na nedavno je održanom Met Gala eventu, bila pratilja dizajnera. Već smo tada mogli naslutiti da nam Marc i Cher spremaju nešto sjajno.

 | Autor: Guliver Image/Getty Images Guliver Image/Getty Images

Na Instagramu je također iskočila fotografija na kojoj Cher sjedi dugačkoj crnoj haljini do poda iz mračne jesenske kolekcije Marca Jacobsa za 2015. Haljina je inicijalno bila inspirirana Dianom Vreeland,  poznatom urednicom Harper's Bazaara i Voguea i stoji joj sjajno.

 | Autor: Instagram/Nives Celzijus Instagram/Nives Celzijus

Izbor velike Cher ne čudi s obzirom da je miljenica modnog svijeta još od 60-ih, a i zaista se odlično snašla ispred objektiva poznatog modnog fotografa Davida Simsa.

Slike detaljnije pogledaj u galeriji...

Photo: Guliver Image/Getty Images

Komentari 0