Najveća zvijezda današnjice, Beyonce, udružila je snage s britanskim Topshopom te su osnovali kompaniju Parkwood Athletic Ltd., u kojoj oboje imaju udio od 50%. Cilj im je kreirati sportsku liniju odjeće koja bi u trgovine trebala stići krajem 2015.
Iako portal WWD, koji je prvi objavio ovu informaciju, navodi kako se još očekuje službeno priopćenje iz Topshopa, vijest da Beyonce ulazi u poduzetničke vode u suradnji s Topshopom izazvala je mnogo pažnje.
"Ovo nije suradnja, ovo je gradnja brenda i biznisa – zasebnog, posebnog biznisa, s odvojenim vodstvom i odvojenim uredima", izjavio je vlasnik Topshopa Sir Philip Green, "Kada je Beyonce bila u veljači u Londonu, sazvali smo sastanak. Počeli smo općenito pričati o suradnji. Mi smo dugo istraživali sektor sportske opreme, jer je to mjesto gdje trebamo biti. S obzirom na njen posao i način vježbanja, razgovor je otišao u tom smjeru. Pravi pregovori počeli su tijekom svibnja ili lipnja, a trebalo nam je šest do osam tjedana da složimo ponudu. Beyonce je došla u naš ured kao posljednji dio velike slagalice."
Beyonce je oduvijek rado nosila Topshop, a u novoj tvrtki bit će zadužena za kreiranje i proizvodnju funkcionalne i moderne odjeće te za sudjelovanje u svim aspektima partnerstva. Pošto je ovo trenutno jedina celebrity suradnja Topshopa, činjenica je kako će poprilično profitirati iz Beyonceinog lika i djela.
Primjerice, poznata pjevačica ima 19 milijuna sljedbenika na Instagramu, dok Topshop ima samo 3.2 milijuna. Osim toga, tržište sportske opreme odnedavno je jedno od najprofitabilnijih. Ova kolekcija će obuhvaćati odjeću, obući i modne dodatke za razne vrste sportova, uključujući i ples, a kao ciljna skupina navode se žene koje aktivno vježbaju yogu ili idu u teretanu, ali i žene koje žele izgledati kao da se time bave.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.