Beauty
1/16

Zdravko Soleski: "Stari trendovi se vraćaju u novom ruhu!"

Najbolje stvari u životu ponekad se dogode slučajno. O tome svjedoči i karijera frizera salona Bouclette Zdravka Soleskog, koji je poznatiji kao Sole, koji je od pomoćnika u frizerskom salonu postao jedan od najpoznatijih frizera u metropoli.

Kažu kako je život ono što nam se događa dok planiramo neke druge stvari, a ta izreka vrijedi u slučaju Zdravka Soleskog. Ovaj Makedonac sa zagrebačkom adresom, završio je elektrotehničku školu, ali stjecajem okolnosti počeo raditi u frizerskom salonu:

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

"Najprije sam obavljao razne pomoćne poslove te sam pratio rad frizera, da bih, nakon nekoga vremena počeo i šišati. Osjetio sam da me profesionalno ispunjava sudjelovati u kreiranju dijela nečijeg izgleda. Kada sam na licima klijenata vidio zadovoljstvo, potvrdio sam samome sebi da je to posao kojim se želim baviti. U početku sam se bavio i bojama, no odlučio sam da je šišanje područje u čemu se želim razvijati. Nakon tri godine, osjetio sam da je vrijeme za daljnji napredak, stoga sam odselio u London gdje sam živio gotovo sedam godina i gdje sam ostvario ono čemu sam težio – imao sam i iskoristio sam priliku učiti od vrsnih stručnjaka. Rad i edukacije u Londonu profilirali su me, a pored toga stekao sam i znanja o funkcioniranju frizerskih salona", objašnjava Zdravko Soleski Sole.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Sole ističe kako je okolina reagirala izrazito pozitivno. Iako se radilo o velikom zaokretu u karijeri, napokon je znao što želi raditi u životu za što vjeruje da je preduvjet uspjeha, dok se s druge strane brzo dokazao što je bila potvrda da je odluka bila ispravna. Danas kaže kako ima loših dana, ali da mu frizerstvo još nije dosadilo, jer se to u kreativnom poslu ne smije dogoditi.

"Kvalitetne edukacije i seminari izvrstan su alat pomoću kojega gradim novi ili osvježavam postojeći koncept za izvjesno naredno razdoblje. Klijente ne promatram putem prizme zahtjevnosti. Ima klijenata koji znaju artikulirati što žele i onih koji to manje znaju ili uopće nemaju viziju. U dogovoru s klijentom, zajedno određujemo želje i mogućnosti izvedbe te oblikujemo rješenje. Prema mom iskustvu, ako se taj dio posla kvalitetno napravi, onda nema nerealno zahtjevnih klijenata", otkrio je Sole.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

Za njega je dobra frizura ona koja je prilagođena kvaliteti kose, a drugi preduvjet dobre frizure je funkcionalnost. Kaže kako se frizura mora uklapati u stil osobe, a njegova uloga kao frizera je prepoznavanje želje klijenta, objašnjenje promjene ili eventualno pojašnjavanje zašto nešto nije izvedivo. Vjeruje kako je njegov krajnji cilj da klijent bude zadovoljan s frizurom koju će moći nositi. Trendove stoga smatra zanimljivima i izazovnima.

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

"Svaki trend promatram u kontekstu vremena kada je bio aktualan. S druge strane, zanimljivo je kada nešto što bilo trend prije 10, 20 ili 30 godina opet dolazi u nekom novom ruhu, modificirano i stavljeno u kontekst novoga doba", kaže Zdravko.
Priznaje kako je grešaka bilo, posebno u početku, ali da se s vremenom postaju razne razine kvalitete:

 | Autor: Borna Filić/Pixsell Borna Filić/Pixsell

"Ono za što smatram da je najteže naučiti i što je zapravo neprekidno potrebno je aktivno slušati klijenta i prepoznati njegove potrebe. Samo tako možete isporučiti željeni rezultat", objasnio je i usput oktrio najnovije trendove za 2014.: "Ono što možemo izdvojiti kao aktualnosti je undercut, koji već nekoliko godina suvereno drži mjesto među in detaljima u frizuri, kao i kvalitetno ošišan bob koji je vječni trend. Tu su i šiške u raznim varijantama te razne boje.  Nose se i razne dužine kose, nekoliko varijanti kovrčave kose i pletenice. Da sumiram, trendovi trenutno nisu kruti i ne zadaju nešto strogo određeno, već se trend gradi na individualnomu stilu."

Više slika pogledajte u galeriji...

Photo: Borna Filić/Pixsell

Komentari 0