Beauty

Umjetne trepavice kao savršen dodatak make up-u

Nena Mrkonjić je svoju karijeru posvetila šminkanju. U posljednjih deset godina, koliko se tim poslom profesionalno bavi, bila je angažirana na nebrojeno mnogo kampanja i revija, ali kaže kako se sama kasno počela šminkati.

Njeni počeci vezani su uz šminkanje prijateljica, koje su je na kraju i nagovorile na to da se počne profesionalno baviti tim poslom.  "Na početku sam sama istraživala različite make up lookove, kako na sebi, tako i na modelima tj. Svojim prijateljicama. Počela sam se šminkati dosta kasno, tek s nekih dvadeset godina i to maskarom, crnom olovkom i sjajilom. Kada sam se počela baviti šminkanjem, počela sam se i sama više šminkati", otkriva Nena kojoj je posao otkrio cijeli niz pogrešaka koje žene čine prilikom šminkanja, ali kao najčešću ona ističe pogrešno odabranu boju pudera. "Ta pogreška se događa bez obzira na tip kože, a nema ružnijeg od vidljive razlike između vrata li lica", otkriva Nena, službena vizažista brenda L'Oreal.

Njena kozmetička torbica krije ono što bi svaka torbica trebala sadržavati: hidratantnu kremu, maskaru i ruž, ali i mnogo drugih proizvoda koji su zgodan dodatak svakodnevnom make up-u: " Sada se u mojoj torbi nalazi Garnier Essentials vitaminska krema za lice, YSL korektor, tekući puder L'Oreal True Match, Inglot Apricot rumenilo, maskara L'Oreal Lash Architect 4D te crveni ruž koji nosim svake zime – Maybelline 547."

 | Autor: Privatno Privatno

Posebnu draž svog posla Nena iskusi tijekom šminkanja mladenki. " S njima sam i započela svoju karijeru i one su mi dale motivaciju za daljnji rad. Uglavnom nisu zahtjevne, ali sve znaju što žele. Žele biti lijepe na najvažniji dan u svom životu. Često traže natural look, koji ja ponekad izbjegavam, jer je za potrebe fotografiranja bolje da make up bude nešto naglašeniji." kaže Nena i dodaje kako su njene klijentice uvijek zadovoljne, s obzirom da nudi i probna šminkanja.

 | Autor: Thinkstock / Spencer Davies Thinkstock / Spencer Davies "Ponekad mladenke donesu slike izrezane iz časopisa, a tada je u pitanju photoshop i puno puta make up jednostavno ne može biti identičan onome na fotografiji. Kvalitetnim razgovorom i dobro odrađenim probnim šminkanjem može se naći kompromis koji je najbolji za mladenku. Često čujem kako se djevojke za dan vjenčanja šminkaju same ili to učini prijateljica ili kuma, a kasnije im bude žao zbog slika koje su traju zauvijek." objašnjava ona i dodaje kako je svaka mladenka zaslužila da na taj dan bude lijepa, ali i oslobođena stresa, a kao neizostavan dodatak na make upu svake mladenke vidi umjetne trepavice. Smatra kako si svaka žena može priuštiti vizažista za posebne prigode, pa tako ove godine, u suradnji s frizerskim salonom Crinis nudi make up i svečanu frizuru za samo 230 kuna.

Za razliku od mnogih vizažista koji su orijentirani ili na samostalnu edukaciju ili na prestižne vizažističke škole, Nena je kao svoj put prema uspjehu odabrala kombinaciju tih dvaju načina učenja. Najprije se sama educirala putem interneta, knjiga, časopisa i modnih događanja, da bi 2006. otišla u Johannesburg na usavršavanje u Make Up School. "Moje iskustvo u Južnoafričkoj Republici me naučilo da bi svi ljudi trebali imati razumijevanja, ljudskosti te da bi svatko svoje znanje trebao dijeliti sa onima koje zanima njihovo područje rada. Tamo sam i dobila rijetku priliku da šminkam izrazito tamnopute osobe, nešto što svaki vizažist mora znati, ali je u Hrvatskoj teško ostvarivo", kaže Nena.

Nakon Johannesburga je završila i tečaj u Beču te tečaj na Pučkom otvorenom učilištu u Zagrebu, nakon kojeg je uslijedio angažman od jedne od najvećih kozmetičkih kuća – L'Oreal Paris. Kaže kako je radom u tako popularnom brendu naučila da mora biti 3u1 – vizažist, promotor i savjetnik. "To se ne odnosi samo na dekorativnu, nego i na preparativnu kozmetiku. Naučila sam savjetovati ljude koju temu da odaberu i to ne samo žene nego i muškarce, koji sve više paze na svoj izgled. Moj muž je oduševljen L'Orealovom muškom linijom, pa sam sigurna da i mnogi drugi muškarci vole biti njegovani."

 | Autor: Thinkstock / Spencer Davies Thinkstock / Spencer Davies

Kako Nena Mrkonjić kao majka, ali i kao osoba u modnom svijetu gleda na pretjerano korištenje djece u kampanjama i njihovo prerano izlaganje modnoj sceni. "Radim i u agenciji Fashion Team u kojoj sam prvenstveno savjetnik za preparativnu i dekorativnu kozmetiku te tamo ne propagiram šminkanje. Mlade djevojke danas često nose kompletan make up, a moj je cilj savjetovati ih i uputiti kako da kvalitetno brinu o svojoj koži. Ponekad zabrave da je higijena najbitnija: pranje ruku, umivanje, korištenje dezodoransa..." otkriva Nena. Kaže i kako je logično da djevojčice i mlade djevojke imaju uzore koje žele kopirati, ali da za ona revije zahtijeva samo čistu kosu, malo rumenila i dječje sjajilo jer su sva djeca prirodno lijepa.

Ona je u mladosti svoju ikonu vidjela u Madonni, ali priznaje kako joj se ukus ipak promijenio: "Angelina Jolie je uvijek lijepo i uredno našminkana, a od naših dama volim make up stil Marije Borić. To ne znači da druge nisu lijepo našminkane, ali one su mi nekako najviše zapele za oko", za kraj je dodala Nena.

Photo: Privatno

Komentari 0