Beauty

Trag prirode u vašoj kosi

Keune Adriatic i bio&bio trgovine su predstavili novu prirodnu liniju za njegu kose So Pure Natural Balance, koja se nalazi u ekskluzivnoj ponudi bio&bio trgovina, Keune dućana i frizerskih salona.

 | Autor: Suradnja Keune Adriatica i bio&bio trgovina vrijedan je poslovni projekt gdje je poseban naglasak stavljen na prirodne vrijednosti i filozofiju koja objedinjuje Keune So Pure liniju i bio&bio, a to su visoki standardi organskog uzgoja temeljeni na etičkim i ekološkim principima.

Keune So Pure  linija nastala je nakon dugogodišnjeg istraživanja, a u njoj se nalazi više od 30 biljnih ekstrakata i eteričnih ulja. Filozofija proizvoda fokusirana je na poboljšanje općeg stanja kose i bazira se na potpuno biljnim sastojcima i eteričnim uljima. Upotrebom ovih preparata, a zahvaljujući utjecaju biljnih ekstrakata, vlasište postaje zdravo, a kosa sjajna. 

Posebna organska eterična ulja korištena u liniji dolaze iz organskog uzgoja koji se temelji na zdravom ekosustavu i jamstvo je vrhunske kvalitete. Proizvodi ne sadrže umjetne boje, mirise i materijale životinjskog podrijetla niti sulfate i parabene. Svi proizvodi obogaćeni su certificiranim organskim arganovim uljem, koje se dobiva iz stable argana koje raste u Atlas gorju u Maroku. Poznato je po svom izraženom efektu hidratacije. Ulje sadrži visoku koncentraciju vitaminima A i E koji jačaju kosu i vlasište. Asortiman se sastoji od ukupno 5 linija za njegu kose, a svaka uključuje šampon, regenerator, eliksir i eterična ulja za 5 različitih primjena.

So Pure Natural Balance također nudi kompletan asortiman proizvoda za styling za sve vrste i tipove kose. Svi proizvodi sadrže mješavinu organskih eteričnih ulja naranče i palmarose. Ugodnog su mirisa naranče.

Keuneova Hair stilistica Mirka Vrbanić Čorak izrazila je zadovoljstvo novom linijom koja će sigurno oduševiti mnogobrojne Keuneove kupce, ali i svakako pridobiti i nove zahtjevnije konzumente koji traže luksuzniji pristup koji obuhvaća ugođaj, aromu i 100% organske sastojke u kozmetici.

Photo: None

Komentari 0