Pjevačica Rita Ora, koja je zaštitno lice posljednjeg mirisa Donne Karan 'My NY', smatra se najzaslužnijim čimbenikom u nevjerojatnoj popularnosti mirisa te modne kuće. Naime, otkad je mlada pjevačica proglašena zaštitnim licem, prodaja Donna Karan mirisa porasla je za nevjerojatnih 249%.
Iako je Ritina kampanja za miris svjetlo dana ugledala u kolovozu, prodaja ne prestaje rasti. U Velikoj Britaniji, kako piše Daily Mail, Donna Karan prodaje gotovo 250% mirisa više nego prije Rite. Vjeruje se kako će do Božića broj prodanih 'My NY' mirisa prijeći brojku od 250 tisuća, što ovaj miris čini najpopularnijim u cijeloj kolekciji Donne Karan.
Dakako, niti Rita Ora neće ostati kratkih rukava, jer je s modnom kućom potpisala ugovor vrijedan 2.5 milijuna funti na tri godine.
"Ako ga Rita ne može prodati, ne znam tko može", izjavila je Donna Karan dodavši, "Mislim da odlično utjelovljuje DKNY. Ona je puna života, ona je ono što svi žele osjećati – energija. Privlačna je svim generacijama. Ona je poput zeke na baterije koji može nositi sve od tenisica do štikli, od DKNY do Donne Karan. Volim ovu djevojku i kao osobu!"
Najpopularniji miris sezone dolazi u bočici u obliku srca, a gornje note sadrže maline, galbanum i ružičasti papar. Srednjim notama vladaju srce egipatskog jasmina, frezija i korijen orisa, dok si baza pačuli, absolut vanilije, mošus i ambergris.
Više slika pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.