Beauty 19. lipnja 2020.

Spas u zadnji čas: 3 savjeta uz koje još stigneš izgledati odlično na plaži

PR.
Powered by:
  • Ako si jedna od onih koja u siječnju ili veljači odluče do ljeta isklesati tijelo, a u lipnju se pomire s tim da od toga neće biti ništa - ovo su savjeti za tebe
  • Iako je ljeto na vratima, još stigneš "na brzinu" srediti figuru i osjećati se dobro u badiću
  • Dobili smo i savjet poznate plesačice Tine Walme koja bez jednog posebnoga gadgeta ne izlazi iz stana 

Sve mi još od siječnja i veljače pričamo o tome kako ćemo ovo ljeto izgledati fenomenalno na plaži te kako ćemo se ozbiljno primiti vježbanja i isklesati tijelo do početka ljeta. Međutim, ta priča najčešće i ostane samo priča. U lipnju se jednostavno pomirimo s time da to ipak neće biti ove godine. No samo zato što je lipanj, to ne znači da ne stigneš još "na brzinu" srediti svoju figuru. Kako bi ipak donekle tijelo dovela u formu i bila zadovoljnija svojim izgledom u badiću, isprobaj ova tri savjeta koji će ti pomoći u zadnji čas. 

1. Vježbaj efikasnije

 | Autor: Tina Walme Tina Walme

Mnoga istraživanja dokazala su da su kraći, ali intenzivniji treninzi učinkovitiji u gubljenju masti od duljih, ali manje intenzivnih vježbi. To znači da ćeš brže izgubiti kilograme i oblikovati tijelo intervalnim treningom visokog intenziteta (tzv. HIIT trening) od 25 minuta nego laganim vježbanjem od sat vremena. Zato nema više izgovora - pronađi takve vježbe visokog intenziteta na YouTubeu i odvoji od 25 do 30 minuta u danu - uvjeravamo te, vidjet ćeš rezultate već nakon desetak dana. A ako pak voliš trčanje ili bicikliranje, i to možeš odraditi intervalno, a imaš li pametni sat jednostavno možeš pratiti svoj napredak, aerobni i anaerobni učinak vježbanja, intenzitet treninga, vrijeme koje ti je potrebno za oporavak i slično. Pametni sat, između ostalog, koristan je jer ti omogućuje da pratiš svoj napredak na više razina, a ne samo na vagi. 

2. Prilagodi prehranu

Vježbanje, naravno, neće učiniti čuda ako istodobno tamaniš čips i čokoladu u kasnim večernjim satima. Kako bi tvoj struk i trbuh izgledali bolje do odlaska na more, smanji slatkiše i grickalice, a jelovnik obogati proteinima i povrćem. Osim toga, brza hrana, sokovi i alkohol također nisu dobar saveznik ako se želiš osjećati dobro u badiću. Ipak, nemoj sve to "prekrižiti" jer ćeš tako u jednom trenutku lako posustati. Radije si dopusti nešto slatko ili slano kad ti baš dođe želja, ali ne pretjeruj. 

 | Autor: Guliver/Shutterstock Guliver/Shutterstock

Pij i mnogo vode - hidratacija iznutra pomoći će tvom tijelu izbaciti toksine i općenito ćeš se osjećati bolje, a i koža će ti izgledati ljepše. Uz vodu, dobar izbor su biljni (nezaslađeni) čajevi te Sassy voda. Ako već nisi čula za nju, osvježavajuću Sassy vodu osmislila je nutricionistica Cynthia Sass, a riječ je o detoks napitku koji topi naslage na trbuhu, rješava te nadutosti i temeljito čisti organizam. Sve što ti je potrebno su dvije litre vode, jedan svježi krastavac, limun, komadić korijena đumbira i nekoliko listića mente. Krastavac i limun nareži na tanke ploške, a đumbir nasjeckaj na sitne komade. Ubaci ih u vrč s vodom te dodaj listiće mente i ostavi napitak u hladnjaku tijekom noći. Sljedeće jutro procijedi napitak i pijuckaj ga pomalo tijekom cijelog dana. Svaki dan napravi svježu Sassy vodu i pij je četiri dana za redom pa napravi pauzu od dva ili tri dana prije nove runde. Jednostavnija verzija ove vode također je vrlo učinkovita - u dvije litre vode ubaci samo ploške krastavca i listiće mente, ali uz limun će svakako imati bolji okus. 

3. Budi aktivna onih dana kad se odmaraš

Ako nisi sklona vježbanju, trebaš startati polako, pa recimo u početku vježbati tri dana u tjednu, a između napraviti dan-dva pauze kako ne bi dobila upalu mišića i općenito izgubila motivaciju. Dan odmora između treninga vrlo je važan za tijelo i mišiće kojima je potreban odmor, osobito kad su treninzi visokog intenziteta. Međutim, ako želiš rezultate u zadnji čas, i tih dana svakako ubaci neku aktivnost.

 | Autor: Tina Walme Tina Walme

Tako možeš, umjesto vožnje autom ili javnim prijevozom, do posla ili prodavaonice otići pješke. Taj trik koristi i atraktivna plesačica Tina Walme, kojoj je šetnja, uz ples, omiljena aktivnost. "Češće hodam s probe na probu nego što koristim auto jer mi šetnja pomaže ostati fit, a i osjećam se bolje", rekla nam je Tina. Naravno, osim šetnje, to mogu biti brzo hodanje, bicikliranje, rolanje, joga ili badminton...  imaš mnogo mogućnosti. Čak su intenzivno razgibavanje i istezanje dobra ideja. Važno je samo da i tih dana ostaneš aktivna. Zato nemoj koristiti dane odmora kao izliku za ljenčarenje nego i njih iskoristi da svoju liniju "dovedeš u red" što prije. Osim toga, nabavi si vjernog partnera kao što je pametni sat kakav koristi Tina. "Huawei sat moja je desna ruka. Osim što mi broji kalorije, pazi da se dovoljno krećem, odmaram, relaksiram te mi smanjuje dozu stresa koji doživljavam svakodnevno zbog burnog rasporeda. Jednostavno ne izlazim iz stana bez njega", ističe atraktivna plesačica. 

Tina nam svima može biti inspiracija da budemo aktivni i radimo na svome tijelu kako bismo bile spremne za razotkrivanje na plaži. S malo dobre volje rezultati će biti itekako vidljivi. 3, 2, 1 - vrijeme je da zablistaš u badiću!

Sponzorirani sadržaj: miss MIND za miss7

Komentari 0