Revolucionarna krema hrvatske tvrtke Ulola sadrži visokokvalitetne sastojke koji popunjavaju bore i sprječavaju njihov prerani nastanak. Prirodni sastojci i eterična ulja u kremi pokazuju prve rezultate već nakon četiri tjedna korištenja.
Jučer, 11. prosinca, je u E-Rejuvenation centru predstavljena najnovija linija brenda Ulola – Facelift. Kolekciju čine dnevna, noćna te krema za područje oko očiju koje zahvaljujući vrijednim sastojcima djeluju poput botoksa. Svoju učinkovitost zahvaljuju Amelioxu, ali i hladno prešanim biljnim uljima avokada, ploda divlje ruže i makadamije te eteričnim uljima geranija, naranče i limuna. Sinergijski, ovi sastojci djeluju učinkovito na njegu i hidrataciju kože lica i vrata.
"Ono što ovu liniju krema čini drugačijom od drugih je upravo aktivna komponenta Amelioxa koji je prirodna alternativa botoksu. Ova linija Ulola proizvoda namijenjena je zaglađivanju postojećih i sprječavanju nastanka novih bora", izjavila je Dubravka Gabrić, članica stručnog tima za formuliranje proizvoda.
Na prezentaciji je predstavljen i novi izgled ostalih i svima dobro poznatih Ulolinih proizvoda koji sadrže isključivo sastojke prirodnog porijekla, biljne konzervanse te nisu testirani na životinjama. Novu liniju krema za lice moguće je kupiti u Kozmo, Bipa i DM drogerijama po cijeni od 134 kn za dnevnu, 138 kn za noćnu te 121 kn za kremu za njegu područja oko očiju.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.