Beauty
Parfemi iz 90-ih

Ova 3 parfema iz 90-ih doživljavaju novi procvat – nije ni čudo, mirišu božanstveno

  • Devedesete trenutačno uživaju veliku popularnost - ne samo u smislu mode, nego i kada je riječ o parfemima
  • Ova tri parfema iz 90-ih su najbolji dokaz za to, jer njihova prodaja ni danas ne jenjava, dapače, opet su u samom vrhu
  • Od voćno svježeg preko senzualnog orijentalnog do cvjetno razigranog mirisa – ova tri parfema pravi su klasici i mirišu božanstveno 

Devedesete su bile desetljeće koje je ostavilo neizbrisiv dojam - ne samo u modnom smislu sa širokim hlačama, metalik haljinama, cipelama s platformom, nego i danas utječe na trendove. Posljednjih deset godina 20. stoljeća također je donijelo trajne promjene u svijetu parfema! To se može vidjeti u činjenici da je toliko parfema iz tog desetljeća još uvijek (u smislu mirisa) i nakon 25 godina vrlo primamljivo. Od voćno svježeg do senzualnog orijentalnog do cvjetno razigranog – ova tri parfema iz 1990-ih spadaju među klasike i mirišu jednostavno neodoljivo.

1. 'CK One', Calvin Klein

Godine 1994. je godina revolucije u svijetu parfema! Prvi uniseks miris došao je na tržište i postavio temelje za mnoge druge popularne mirise našeg vremena. Toaletna voda 'CK One' Calvina Kleina bila je prva koju su nosila oba spola, a čak i više od 30 godina kasnije, kompozicija limuna, bergamota, jasmina, ruže, ljubičice, mošusa, jantara i cedra je i dalje jedna od apsolutnih bestselera. 

Ova minimalistička, citrusno svježa kombinacija daje samouvjeren i mladenački dojam te je garancija za komplimente. Cijena: 50,60 eura. 

 | Autor: Karlos Kole, PR Karlos Kole, PR

Možda vas zanima Umjetna inteligencija dodaje novo zanimanje u svoj portfolio: uskoro bi mogla stvarati parfeme Rubrika Beauty Beauty

2. 'Trésor', Lancôme

Lancôme Eau de Parfum 'Trésor' pojavio se na tržištu 1990. godine i od tada je jedan od apsolutnih mirisnih favorita. Orijentalna igra koju je osmislila parfumerka Sophia Grojsman simbioza je cvjetnih, drvenih i toplih nijansi, te podsjeća na ljubavnu priču. 

Gornje note ruže, breskve, bergamota i jorgovana, zajedno sa srcem đurđice, ruže, jasmina, irisa i heliotropa, kao i bazne note vanilije, sandalovine, mošusa i jantara upakirane u legendarnu, luksuznu bočicu, čine da svako srce brže zakuca. Cijena: 54,90 eura. 

 | Autor: Karlos Kole, PR Karlos Kole, PR

3. 'Laura', Laura Biagiotti

Godina 1994. je godina rođenja klasika 'Laura' branda Laura Biagiotti. Voćne, svježe nijanse ličija, šljive, bergamota, dinje i breskve susreću se s cvjetnim akordima ruže, ljiljana, ljubičice, jasmina, orhideje te su zaokružene toplim drvenim tonovima poput sandalovine, vanilije i mošusa. 

Ovaj cvjetni miris s dozom svježine odaje počast ženstvenosti. Kompozicija tradicionalnog talijanskog brenda miriše senzualno, zavodljivo, razigrano i samouvjereno u isto vrijeme. Ova toaletna voda više je od parfema, ona postaje dio tvog identiteta. Cijena: 41,90 eura. 

 | Autor: Karlos Kole, PR Karlos Kole, PR

Možda vas zanima Ako želiš mirisati slatko i neodoljivo poput čokolade, novi Zarini parfemi će te jako obradovati Rubrika Beauty Beauty
Photo: Karlos Kole, PR

Komentari 0