- Unilever je najavio investiciju od 100 milijuna eura kako bi proširio svoje prisustvo u svijetu mirisa, koristeći neuroznanost, umjetnu inteligenciju i digitalne alate za stvaranje inovativnih proizvoda
- U sklopu ove inicijative, kompanija okuplja globalni tim iskusnih parfumera i osigurava im pristup bogatom izboru sirovina za razvoj sofisticiranih i održivih mirisnih kompozicija
- Cilj im je, kažu, spojiti znanost i kreativnost kako bi se stvorili mirisi koji ne samo da osvježavaju, već i pozitivno utječu na raspoloženje te postavljaju nove standarde u industriji
Unilever, svjetski poznata britanska multinacionalna tvrtka koja proizvodi robu široke potrošnje, najavila je nimalo beznačajnu investiciju od čak 100 milijuna eura kako bi proširila svoje prisustvo u svijetu mirisa. Ono što je posebno zanimljivo je to da im se strategija temelji na sinergiji najmodernijih znanstvenih pristupa, a među kojima su najvažniji neuroznanost, umjetna inteligencija i razvoj digitalnih alata.
Iako Unileveru mirisi nisu nepoznanica te su ih kroz godine istraživali ne bi li svoje kozmetičke proizvode i sredstva za čišćenje pretvorili u sinonime za svježinu i čistoću, nova inicijativa podiže stručnost kompanije na ovom polju na potpuno novu razinu. Želja im je da im ovaj iskorak omogući veću agilnost u prepoznavanju i odgovoru na globalne trendove mirisa, a uz pomoć najnovijih digitalnih alata, umjetne inteligencije i neuroznanstvenih tehnika, vjeruju da neće stvoriti samo vrhunske proizvode, već i ojačati svoju poziciju na tržištu te postaviti nove standarde u svijetu mirisa, otvarajući vrata budućnosti u kojoj znanost i umjetnost djeluju u savršenoj harmoniji.
Prema ovom planu, pružanje proizvoda vrhunske kvalitete uključivat će stvaranje vlastitih jedinstvenih mirisa, a kako bi ovo ostvarili, okupili su globalni tim iskusnih parfumera iz Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a i Indije. Ovi će stručnjaci imati pristup impresivnom izboru od više od 1000 različitih sirovih sastojaka, što će im omogućiti kreiranje sofisticiranih, umjetničkih i inovativnih mirisnih kompozicija, a u procesu stvaranja će posebnu pažnju posvećivati analizi podataka, testiranju i procjeni mirisnih formula, kako bi osigurali besprijekornu kvalitetu i održivost.
Foto: Unsplash/Omkar Jadhav
Kakvu točno ulogu umjetna inteligencija ima u ovoj priči? Pa, želja je da im oslanjanje na razvoj digitalnih tehnologija i dostupnih alata omogući veću kontrolu nad dizajnom mirisa. Cilj je spojiti Unileverovu stručnost u neuroznanosti s kreativnošću parfumerstva kako bi se dublje razumjelo kako mirisi utječu na ljudsko raspoloženje i emocionalno blagostanje, a rezultat bi trebali biti mirisi koji neće samo lijepo mirisati i osvježavati prostor već i podizati kvalitetu života. Imajući u vidu brzinu kojom umjetna inteligencija napreduje, uopće nas ne bi iznenadilo kada bi joj u narednim godinama pripala pozicija vodećeg parfumera!
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
manfred
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.