Otkad je Jeremy Scott preuzeo kreativno vodstvo kuće Moschino, ona je napravila nevjerojatan zaokret u stilu. Nakon što su modnom pistom prošetali čips, čokolada i prave žive Barbike, talijanska kuća nudi zanimljivu poslasticu za sve beauty ovisnice – parfem Moschino 'Toy'.
Toy je igračka u doslovnom smislu te riječi. Ovaj uniseks miris pakiran je u plišanog medvjedića kojem, da biste se našpricali, trebate otrgnuti glavu. Iako mnogi smatraju cjelokupno pakiranje neukusnim, internet je eksplodirao već na prvi pogled na simpatičnog medu.
Neki od komentara koji se mogu pročitati su: "Ovo je tako čudno, jedva čekam da ga probam", "Ne mogu dočekati da ga se dočepam. Jeremy Scott je takav inovator!", ali i "Čekam da vidim prodavačicu kako objašnjava da mu morate otrgnuti glavu i našpricati se", "Odvali mu glavu i našpricaj mu se utrobom!".
Radi se o uniseks mirisu, laganih cvjetnih i drvenih nota. U sebi ima akorde svježeg bergamota, puderastu ljubičicu, aromatičnu lavandu i dragocjena drva. Zaštitno lice mirisa je Isabelli Fontana, a kampanju je snimio Steven Meisel.
Miris u Hrvatsku stiže oko Valentinova 2015.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.