Brend Lush, koji nas je dosad osvajao svojim preparativnim proizvodima, od sutra na tržištu nudi i dekorativnu kozmetiku.
Asortiman dekorativne kozmetike pod nazivom Emocionalna Briljantnost sastoji se od tekućih ruževa za usne, sjenila i tuševa za oči. Umjesto da se bazira na trendovima, ova kolekcija se temelji na psihološkim potrebama pojedinca I ulozi boja. Emocionalna Briljantnost funkcionira na način da vi nosite boju koju ste sami odabrali, koja se veže uz određenu riječ koja će vama biti značajna i koja će, u tom datom trenutku, za vas imati smisla i koja će vam pomoći ispuniti životne ciljeve.
Lush suosnivačica i izumiteljica Emocionalne Briljantnosti Rowena Bird o novom pristupu bojama rekla je: “Volim ruž za usne, ali uvijek me zanimalo zašto mi se ne sviđa samo jedna određena boja, zašto u različite dane želim nositi različite nijanse ruža za usne? Štoviše, nekad bi ruž mijenjala i više puta dnevno. Nakon razgovora s drugim ovisnicama o ružu, došle smo do zaključka da to nema veze s odjećom koju u tom trenutku nosimo, već s raspoloženjem i osjećajima.”
Lush je na popisu riječi radio s poznatom psihoterapeutkinjom Lady Helen Kennedy, specijalistom kognitivno-bihevioralne terapije koja se godinama bavi promjenama ljudskog ponašanja i stavova. Svi proizvodi su veganski, a u asortimanu se nalazi 30 boja. Ambalaža se može gotovo u potpunosti reciklirati.
Uz boje tekućih ruževa, sjenila i tuševa (174 kn komad), u make upu će vam pomoći potpomoći će prva Lush maskara Dobra Za Oči (132 kn) koja sadrži hrpu svježe pšenične trave i samo jedan konzervans, tonirane podloge Osjećati se mlađe (132 kn) i Karizma (132 kn), te, za završni touch, transparentni puder u prahu Emocionalna Briljantnost (132 kn).
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.