Beauty
1/12

"Kosa srednje duljine je hit 2013.!"

Kada ste 20 godina u nekom poslu lako je osjetiti zasićenje. To međutim ne vrijedi za Krešimira Bezjaka, vlasnika frizerskih salona Urban koji imaju i vlastitu frizersku akademiju, kozmetiku za njegu kose i profesionalni web portal.

Jedan od najpoznatijih frizerskih salona u Hrvatskoj, frizerski salon Urban, ove godine slavi deset godina postojanja. Okruglu obljetnicu proslavit će na uistinu dostojanstven način – održavanjem Hair Festa – veličanstvenog frizerskog događanja regionalnih razmjera. "Povijesno gledano, Zagreb je oduvijek bio centar cijele regije u smislu organizacije stručnih frizerskih manifestacija, međutim već dugi niz godina u Zagrebu se ne događa ništa, a većina manifestacija i stručnih okupljanja koje se organiziraju u Hrvatskoj nisu na nivou kakav struka zaslužuje" objasnio je vlasnik Krešimir bezjak i dodao: "Želja mi je Hair Festom vratiti laskavu titulu Zagreba kao centra regije, a frizerima i struci izuzetno kvalitetnim programom omogućiti vrhunski događaj. Sudeći prema dosadašnjim reakcijama i velikom interesu frizera ne samo iz Hrvatske nego cijele regije, nekako sam unaprijed siguran da će Hair Fest ispuniti svoj cilj. Ukoliko publika bude zadovoljna nastojat ćemo i narednih godina organizirati slična događanja."

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell

Osim Tima Hartleya i Richarda Ashfortha koji su među najslavnijim frizerima današnjice, Krešimir je posebno istaknuo vrhunsku produkciju u KD Vatroslav Lisinski: "U velikoj dvorani će nastupiti njihove dvije kompanije iz Londona; to su vrhunski kreativci i u ovom trenu zasigurno jedni od najboljih frizera na svijetu, booking za njihov nastup pun je dvije godine unaprijed. Ti frizeri su prije desetak dana lansirali frizersku modu na najvećem frizerskom događanju u Londonu i svojevrstan presedan je da će te kolekcije biti prikazane u Zagrebu samo nekoliko tjedana od svoje premjere, dakle prije New Yorka, Pariza, Beča..." Osim nastupa svjetskih frizera, održat će se i otvoreno prvenstvo Hrvatske, nastupi regionalnih timova, panel diskusije o gorućim temama u frizerstvu, sajamski dio gdje će se predstaviti svi bitniji distributeri profesionalne kozmetike, razne konferencije i još mnogo toga.

Krešimir nije prvi u svojoj obitelji koji je život posvetio kosi. Ističe kako se radi o tradiciji dugoj 50 godina te kako je praktički prohodao u frizerskom salonu. Tvrdi kako zadržati standarde nije teško ako ih unaprijed definirate i nikada od njih ne odstupate: "Standardi koji se odnose na rad u salonu i kvalitetu usluge koju dobivaju klijenti u našim salonima nikada nisam smatrao područjem mogućeg kompromisa i tu sam strašno krut. Želja za jasnim i definiranim standardima zapravo je i stvorila potrebu za otvaranjem vlastite frizerske akademije gdje sami školujemo i oblikujemo kadar, vlastite kozmetike za kosu čiji sastojci su upravo ono što našim klijenticama treba, vlastiti kompjuterski program  koji nam omogućuje evidentirati sve navike klijenata, recepture boja i maksimalno individualizirati pristup svakom klijentu. Sve nabrojeno i još puno toga stvorilo se iz potrebe, ali je itekako utjecalo na izgled i veličinu tvrtke kakva danas jest. Teško je kao tvrtka ostvariti rast, a ne pasti u kvaliteti, tome smo posvetili maksimalnu  pažnju i nadam se da smo uspjeli."

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell

Kako se Krešimir tijekom 20 godina rada zasigurno nagledao trendova, zanimalo nas je koliko su se mijenjale potrebe i navike ljudi tijekom njegove karijere. "Tržište, moda i navike klijenata neprestano se mijenjaju i nije ih teško pratiti ako ih stalno osluškujete. Gledano u periodu od 20 godina frizerska struka ali i navike klijenata proživjele su brojne promjene a jedna od važnijih je svakako cijena frizerskih usluga. Nekada je odlazak frizeru financijski gledano bio vrlo prihvatljiv, vrlo malo žena se friziralo samo kod kuće dok je danas  situacija apsolutno obrnuta. Razlog skupljih usluga nije pohlepa frizera već činjenica da je prije 20 godina kosu bojala svaka 5 žena, a danas gotovo svaka, repromaterijal kod bojanja kose, ali i ostala profesionalna kozmetika danas je puno sofisticiranija nego prije 20 godina, ali nažalost i puno skuplja. Ako na to dodate brojne porezne namete dobijete vrlo skupo poslovanje i to je taj faktor poskupljenja a ne povećana zarada frizera" objašnjava Krešimir i dodaje kako neke stvari ipak ostaju iste. I prije 20 godina i danas kosa je bila način izražavanja osobnosti, mode i važan dio stila. "Osobno smatram da  je nekada veći broj žena imalo dotjeranu kosu, ali ako govorimo o njezi kose danas je maksimalno njegovana i puno je kvalitetnija" objašnjava Bezjak.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell

Krešimir kaže i kako su hrvatski frizeri česti među osobljem vodećih svjetskih salona: "Oni koji su spremni poslušati savjet i pratiti trendove te se educiraju na prestižnim akademijama imaju otvorena sva vrata. Postoji i nekolicina frizera koji su otišli i korak dalje u stvaranju mode i lansiraju svoje vlastite kolekcije. Tvrtka Urban godišnje izdaje dvije kolekcije boja, tri kolekcije šišanja i jednu kolekciju podignute kose. Hrvatice su itekako spremne pratiti modu i trendove možda čak i malo previše jer s tolikom količinom prirodne ljepote kojim su obdarene praćenje trendova moglo bi biti malo više individualno i prilagođeno vlastitoj osobnosti. Moda je oduvijek bila poruka i ideja kao temelj razvijanja vlastitog stila, a ne zadani oblik jedinstven za sve bez obzira pristajao nekome ili ne."

Kao trend koji će nas pratiti iduće godine ističe smeđu boju kose koja je proteklih sezona bila u sjeni: "Brinete su ponovo in, cijela paleta bogatih i punih smeđih tonova. Moderna je srednja dužina, ne prekratka, s mnogo izrađenih detalja koji se spajaju u cjelinu i nisu vidljivi na prvu, već su postepeno uočljivi. Uostalom dođite na Hair Fest i tamo ćete sve saznati."

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell

Salon Urban ima i svoju vlastitu profesionalnu liniju za njegu kose koja je razvijena u skladu s potrebama klijentica našeg podneblja, a sve je poteklo iz želje da svojim klijenticama daju ono što im treba. "U začetku ideje nismo niti bili svjesni koliko je to kompleksna stvar, ali cijeli razvojni ciklus koji je trajao gotovo dvije godine bio je prepun iznaneđenja, novih spoznaja i oko cijelog projekta u koji je bio uključen velik broj stručnjaka razvila se neka posebna energija i zanos koji se spontano prenio i na sve kupce naše kozmetike", otkriva Krešimir i dodaje: "Naglasak je stavljen na najkvalitetnije sastojke koji su nabavljani po cijelom svijetu, na zdravlje kose i specifične klimatske uvjete naše regije. Nismo koristili nikakve konzervanse niti aditive i sve je podređeno transparentnosti i fer odnosu prema klijentima. Smjestiti proizvodnju tako kvalitetnog proizvoda u Hrvatsku bilo je pravo umijeće, ali pronašli smo izuzetno opremljenu tvornicu sa dugogodišnjom tradicijom u farmaciji. Otvaranjem salona u Ljubljani dobili smo i sve certifikate EU i status izvoznika. Imponira slučajnost da su u dva navrata, zaposleni u nezavisnim laboratorijima koji su testirali našu kozmetiku kasnije navratili u naš salon i kupili kozmetiku za privatne potrebe."

Kako je Krešimir Bezjak, vlasnik tvrtke Urban, dobitnik mnogih nagrada i stručnih priznanja otkrio je kako je za to zaslužna beskompromisna odanost pravilima struke, jer je imao sreću educirati se na najprestižnijim akademijama. "Naravno da mi laska kada dobijem neku nagradu, ali samo u smislu poticaja da ono što radim pokušam raditi još bolje. Najveća nagrada mi je da je tijekom svih ovih godina u Urban svojevoljno došao raditi veliki broj izuzetno kvalitetnih frizera sa kojima i danas radim i imamo prekrasan odnos" za kraj je dodao Krešimir, pozvavši sve još jednom da mu se pridruže na Hair Festu, 4. studenog u KD Vatroslav Lisinski.

Photo: Davorin Višnjić/Pixsell

Komentari 0