- Dosad ovaj brend nismo imali ni u jednom drogerijskom lancu, ali sad je Sol de Janeiro stigao na police hrvatske Bipe
- Vesela pakiranja u jarkim bojama, kao i proizvodi već su nam dobro poznati - brend je u fokusu beauty rubrika bio cijelo ljeto
- Najpoznatiji proizvodi: Brazilian Bum Bum krema za glatku i čvrstu kožu (i protiv celulita) i kultni parfem Cheriosa 62, ali i pilinzi, ulja za tijelo, dezodoransi, maglice...
- Pročitaj također: Ove parfemske maglice prodaju se svakih 7 sekundi, a sada su stigla tri nova limited-edition mirisa!
Prije nekoliko godina možda smo se čudili imenu Sol de Janeiro, jer nismo poznavali brend, no otada smo ga čuli na toliko mjesta da nije više strano niti onima koji nisu zagriženi beauty entuzijasti. Zato nas je itekako obradovala vijest da njihove proizvode odsada možemo kupovati u Bipa drogerijskom lancu. Razgledati, opipati, pomirisati (što je najvažnije, jer sve što iziđe pod imenom brenda ima neodoljiv miris koji asocira na opuštenu atmosferu brazilskih plaža), i isprobati jer stigli su na police ovog trgovačkog lanca.
Ime mu svakako asocira na brazilske plaže (a i pakiranja proizvoda u jarkim bojama) premda je Sol de Janeiro zapravo američki brend. Najjači dio ponude čine mu proizvodi za njegu kože i mirisi prepoznatljivi po notama vanilije i badema.
Da, Sol de Janeiro je do srži inspiriran brazilskom kulturom plaže i u svojih devet godina postojanja (osnovan je 2015.) je postigao gotovo kultni status diljem svijeta. Posebice neki njegovi proizvodi.
@bipahrvatska S proizvodima Sol de Janeiro možeš skoknuti do Brazila u vlastitoj kupaonici. 😜 Koji ti trenutno ful treba? #bipahrvatska #bipa #soldejaneiro #skincare #cosmetics #fyp #fy #foryou #foryoupage #balkantiktok ♬ original sound - nicole
Pritom prvenstveno mislimo na njihovu Brazilian Bum Bum kremu i linija mirisnih maglica. Na TikToku ovaj je brend viralan, a Bum Bum krema je općenito jedan od legendarnih kozmetičkih proizvoda svih vremena. Osim što samo dobro mirišu, Sol de Janeiro proizvodi za njegu kose i tijela ciljaju na rješavanje točno određenih nepravilnosti ili problema poput zatezanja tijela ili sjaja kose. Brend također promiče tjelesnu pozitivnost, na primjer kroz slogane kao što je “voli sve svoje slojeve".
Miris Sol de Janeira 'Cheirosa 62' je prepoznatljiv i najpopularniji miris brenda, jedan iz redova gurmanskih parfema. U Brazilu izraz "cheirosa" označava nekoga tko dobro miriše, a ovaj je miris oličenje brazilskog standarda ljepote, a teško je odoljeti i pakiranju parfema s disko kuglom na čepu, te neodoljivim notama vanilije, slane karamele i pistacija.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.