Beauty
1/14

"Kod kozmetičkih proizvoda plaćamo ambalažu!"

Silvija Bradica kao vizažist radi gotovo 20 godina, otkad se 1996. na HRT-u zaposlila kao frizer. Od tad do danas radila je na desetke glazbenih spotova, dvjestotinjak reklama te mnogo filmova, a kaže kako je njen posao, bez obzira na sve nedostatke – najljepši na svijetu.

 | Autor: Darko Bavoljak Darko Bavoljak

“Moja karijera je počeka kao frizerska i to na HRT-u, ali kako si na televiziji ne možeš dozvoliti da radiš samo kosu, morala sam naučiti i šminkati. Iskreno, nikad nisam mislila da ću moći nekoga uistinu i našminkati, no ubrzo sam u sebi otkrila ljubav i strast prema make up-u”, prisjeća se Silvija koja je 2003. dobila veliku priliku da šminka na koprodukcijskom filmu “La femme musketeer” I to kao vizažistica glavne glumice Susie Amy.

 | Autor: Darko Bavoljak Darko Bavoljak

 | Autor: Privatno Privatno “To je bio moj prvi film na kojem sam radila. Na tom sam snimanju naučila kako zapravo funkcionira film i shvatila da iza onoga što su ljudi navikli gledati u 90 minuta filma stoji mukotrpan rad od nekoliko mjeseci u kojem sudjeluje veliki broj vrijednih ljudi. Još bih nadodala kako se nikad u životu nisam toliko nasmrzavala kao tada. Snimalo se tijekom zime na lokacijama po Istri, a temperatura je bila oko ništice i konstantno je puhao vjetar. I tako tri mjeseca”, otkrila je ova poznata vizažistica koja voli sve aspekte i vrste angažmana te želi da se tako i nastavi.

U međuvremenu je Silvija počela surađivati s raznim producentskim kućama, pa je tako radila kao asistent na još dvije koprodukcije, “Ultimate force” i  “PiperMint” te postaje glavni šminker na svojoj prvoj seriji 'Mrtvi kutevi'.

“U posljednje četiri godine napravila sam seriju  'Loza' produkcijske kuće Drugi Plan, film Daria Pleića 'Nije sve u lovi', prvi hrvatski Youtube film 'Priprema', te oko stotinjak reklama. Ako ovom svemu pridodamo i krizu, mislim da moram biti itekako zadovoljna učinjenim”, objašnjava Silvija.

 | Autor: Darko Bavoljak Darko Bavoljak

Kao svoj uzor i osobu s kojom bi voljela raditi ističe Josea Louisa Pereza čiji rad na “Gospodaru prstenova ju je oduševio”. Osim besprijekornih maski, svidio joj se i jednostavan make up glumica te činjenica da maska nikada nije djelovala kao maska nego je bila dio lika. Kaže kako je povjerovala da je Arwen uistinu vila, a Gandalf čarobnjak, Za Silviju je sve vrhunski i bez greške te vjeruje kako iskustvo rada na takvom filmu otvara vrata radu na bilo kojem drugom filmu u Hollywoodu.

 

Iako je radila s mnogo lijepih žena i muškaraca kao ikonu ljepote vidi Lindu Evangelistu:

Kad sam bila djevojka, početkom devedesetih, najviše me impresionirala Linda Evangelista, a ta ljubav traje i danas. Ta žena je predivna sa svim bojama kose i svim dužinama kose te svim vrstama make upa. Zapravo se nikad nisam mogla odlučiti je li mi ljepša kao plavuša, crnka ili crvenokosa. Isto je i s make up-om. Predivna je prirodna, a isto tako i kad ima naglašen make up. Sigurna sam da je možeš preobraziti u što god poželiš, bez straha da ćeš pogriješiti. Blago vizažistima koji su je šminkali. Ako bih govorila o ikoni svih ikona, onda bih morala reći da je to zasigurno Madonna. Ona je ta koja postavlja trendove već desetljećima i odlično to radi.”

 | Autor: Andrija Zelmanović Andrija Zelmanović

Najbolji beauty savjet Silvija je dobila od kolege Bryona Callaghana na snimanju “La femme musketeer”, a to je da maskaru nanosi širokim kistom. Na taj način se trepavice ne lijepe i maskara je skoro nevidljiva, a dobivamo efekt koji želimo. To je koristan savjet za ljude koji se bave filmom, jer veliko platno ne trpi slijepljene trepavice, a ni slojeve maskare koji se vide.

Kako kozmetička industrija sve više i više jača, tako je i sve više proizvoda na tržištu. Silvija je odlučna u tome da luksuzna kozmetika ne opravdava svoju cijenu jer najčešće plaćamo ambalažu, a i među jeftinijim markama se mogu naći dobri proizvodi.

“Osobno za svoje lice koristim kremu koja košta 350 kn i dobra mi je, jer mi odgovara kvalitetom. No, ako nađem neku koja mi nudi isti učinak, a košta 100 kn, vrlo ću je rado zamijeniti. Jednako tako, krema koja stoji više od 2000 kn na mojoj je koži izazvala alergijsku reakciju. Dakle, pravila nema. Najbolja kozmetika je ona koja odgovara vašoj koži”, spremno odgovara i dodaje kako je osnovna razlika između komercijalne i profesionalne kozmetike u pakiranju, ali i u teksturi:

 | Autor: Darko Bavoljak Darko Bavoljak

“Profesionalna kozmetika koju koriste vizažisti najčešće se nalazi u paletama, jer nam to olakšava rad. Lakše je ponijeti paletu korektora ili ruževa nego nositi pedesetak kutijica. Ovako nam je sve preglednije. Razlika između kozmetike za masovno tržište i profesionalne kozmetike najčešće je u trajnosti i jačini pigmenta boja, iako, ponavljam, među brandovima za široku potrošnju također možemo naći odličnih proizvoda.”

Silvija parfumerijama zamjera lošu neonsku rasvjetu koja mijenja boju proizvoda:

“Nalazi se na gotovo svim prodajnim mjestima i žene koje na takvim mjestima odabiru boju pudera ili ruža za usne mogu biti neugodno iznenađene kada izađu na danje svijetlo. Zato predlažem da sve što isprobavate i namjeravate kupiti obavezno isprobate i na prirodnoj rasvjeti, jer proizvod na neonskoj i prirodnoj rasvjeti nema istu boju.”

Više slika pogledajte u galeriji...

Silviju možete kontaktirati na njenoj Facebook stranici...

Photo: Darko Bavoljak

Komentari 0