Svi znamo da se mirisi trebaju prilagoditi sezoni, ali znate li zašto i kako ste kao tinejdžerka nosili upravo onaj intenzivni miris? Kozmetička kuća Elizabeth Arden je u suradnji s psihologinjom dr. Rachel Herz otkrila tajnu biranja mirisa.
Svaka žena zna koliko je ponekad teško odabrati idealan miris za određeni dan, a kuća Elizabeth Arden je u suradnji s dr. Rachel Herz otkrila i na koji način su naši mirisni odabiri povezani s percepcijom, emocijama, sjećanjima i kognicijom. Dr. Herz proučavala je žene raznih životnih dobi te, prema portalu Popsugar, otkrila da različite starosne grupe biraju mirise iz sasvim drugačijih razloga.
"Odabir mirisa sličan je modnom odabiru. Iako žene na prvi pogled biraju parfem zbog mirisa, postoje i snažni vanjski utjecaju koji utječu na taj odabir. Utjecaji variraju ovisno o ženinoj dobi", tvrdi dr. Herz.
Tako kaže da na tinejdžerke najviše utječu vršnjaci i identificiranje s grupom. Upravo zato često nose celebrity mirise poput onog s potpisom One Direction ili Beyonce koji, osim što su im privlačniji zbog imena koje se krije iza njih, imaju nerijetko i pristupačniju cijenu. Žene u dvadesetima su pak najpodložnije oglasima u magazinima i na televiziji. Pomno odabrane zvijezde s kojima se mogu poistovjetiti poput Blake Lively ili Kristen Stewart mogu ih nagnati da kupe miris jer se radi o kupovini određenog životnog stila i imidža.
"Žene u tridesetima traže mirise s kojima će se osjećati dobro", kaže Herz, dok četrdesetogodišnjakinje nerijetko biraju mirisne note kojima će udovoljiti partneru. Pedesetogodišnje žene pak vole mirise koji ih emotivno 'podižu' i pružaju osjećaj topline pa tako u njima prevladavaju note naranče, cedra i đumbira. Žene u šezdesetima, prema dr. Herz, pak vole mirise koji ih podsjećaju na pošlost i mirise koje su nosile u mladosti.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.