Beauty

Je li prošlo vrijeme celebrity parfema?

Moglo bi se reći kako danas svaki celebrity koji drži do sebe ima parfem sa svojim imenom, no tržišni rezultati kažu kako bi uskoro svi mogli dobiti kratki predah od parfema s poznatim licima koji izlaze brzinom munje.

Kozmetički div Elizabeth Arden objavio kako je posljednji kvartal bio poslovno najgori od 1996. te s najvećim gubicima u povijesti te kuće. U priopćenju koje prenosi britanski Telegraph su izjavili kako je pad prodaje u sektoru celebrity mirisa, a posebno mirisa s potpisom Justina Bibera i Taylor Swift, bio veći od očekivanog.

 | Autor: Guliver Image/Getty Images Guliver Image/Getty Images

Najveći dio profita Elizabeth Arden dolazi upravo od prodaje mirisa, od čega je sektor celebrity parfema imao velik udio u proteklom desetljeću. Prošle godine je Elizabeth Arden kompanija držala pet od deset najprodavanijih mirisa takve vrste, ali očito ni to nije bilo dovoljno. Međutim, rezultati ne začuđuju pošto se radi o poprilično zasićenom tržištu.

Mirisne kompozicije ne 'kreiraju' samo zvijezde poput Sarah Jessica Parker, Halle Berry, Britney Spears, Christine Aguilere, Kate Moss, One Directiona i Taylor Swift, nego i brojne zvjezdice koje nisu niti na tragu da budu modne i beauty ikone, ali isto tako nemaju niti dovoljno karizme da privuku kupca. Samo prvi miris Birtney Spears pod nazivom 'curious' prodan je u 500 milijuna primjeraka i Elizabeth Arden donio profit od 30 milijuna dolara godišnje, što je brojka koju je teško nadmašiti.

Photo: Guliver Image/Getty Images

Komentari 0