Beauty 30. listopada 2014.

I Zagreb dobio vrhunski DermaCare centar

Goran Matijašec.
1/8

Antonija Blaće i Anita Dujić Veljača ambasadorice su DermaCare centra koji u Hrvatsku donosi jedinstveni koncept njege kose i kože na jednom mjestu. Od nedavno je putem DermaCarea dostupna i linija vrhunskih frizerskih proizvoda Chi čiji je utemeljitelj prvi u svijetu lansirao boje za kosu bez amonijaka.

Antonija Blaće i Anita Dujić Veljača urbane su ratnice koje se suočavaju s izazovima koje se danas postavlja pred žene – biti lijepa i dotjerana u svakom trenutku i posvuda te se ne bojati pomicati granice. Svoje snažne, ali i nježne strane, Antonija i Anita su pokazale u kampanji za DermaCare centar koji je od nedavno prisutan na tri lokacije u Hrvatskoj.

 | Autor:

„Živimo u vremenima kada su pred ženama brojni i privatni i profesionalni izazovi. No, njegovana i dotjerana žena svakako ima i onu posebnu dozu samopouzdanja koja joj pomaže da s osmijehom dočeka svaki novi izazov. Iznimno mi je zadovoljstvo što sam među prvima imala prilike prisustvovati savjetovanju stručnjak iz DermaCare centra u Zagrebu i što smo pronašli proizvode koji savršeno odgovaraju mojoj koži i kosi, što se već i vidi na mome stylingu“, izjavila je voditeljica Antonija Blaće.

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

Kampanju stilski potpisuju modni fotograf Goran Matijašec te stilist i frizer Ivica Palinić koji će svojim stručnim savjetima pomagati korisnicama centra.

„Današnji radni i obiteljski ritam ostavlja jako malo slobodnog vremena koje bi žene htjele potrošiti same na sebe. Upravo mi je zato ideja DermaCare centra, u kojemu je spojena njega kože i kose uz mogućnost stručnog savjetovanja i odabir make upa, velika inovacija na tržištu. U DermaCare centru imam osobe od povjerenja koje već unaprijed znaju što mojoj koži ili kosi treba i zato im se s osmijehom prepuštam“, izjavila je model i modna blogerica Anita Dujić Veljača na svečanom otvorenju centra.

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

Stručnjaci iz DermaCare centara u mogućnosti su pristupiti i najzahtjevnijim problemima kože. Multidisciplinaran pristup, stalna edukacija i njihovo osposobljavanje pružaju sigurnost

„Lijepa koža je ponajprije zdrava koža i to je naš najvažniji cilj u DermaCare centrima. Pratimo sve što se događa u svijetu ljepote kako bismo ispunili želje naših klijenata. Odlučili smo se za proizvode koji su provjereni po svome sastavu, sigurni za upotrebu i što je također vrijedno spomenuti – proizvode koji su učinkoviti. Iznimno nam je zadovoljstvo i što ćemo našim korisnicama riješiti problem nedostatka vremena te u jednom prostoru ponuditi kompletnu uslugu savjetovanja i njege kose i kože“, izjavila je vlasnica DermaCare centra, Jelena Batić.

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

DermaCare centar spaja koncept jedinstvene njege i kože i kose na jednom mjestu i to vrhunskim preparatima koji su od nedavno dostupni i u Hrvatskoj. Svi proizvodi su ponajprije Dermalogica proizvodi su proveli tihu revoluciju i već imaju kultni status među stručnjacima za ljepotu diljem svijeta. Već 25 godina linija proizvoda Dermalogica nastaje u International Dermal Instituteu bez štetnih i iritirajućih sastojaka koje kombiniraju vrhunski stručnjaci.

Brojna istraživanja omogućuju predviđanje trendova, ali i nove mogućnosti u njezi kože. Jedna od njih je Face MappingTM, revolucionarna metoda koja omogućuje analiziranje svakog dijela lica i prilagođavanje njege svakom pojedinom klijentu. U Dermalogica Skin Baru potražite savjete stručnjaka i isprobajte proizvode kako biste se uvjerili da vam

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

Chi vrhunski frizerski proizvodi su izbor broj jedan najboljih svjetskih frizera. Inovativne formule potpisuje tvrtka Farouk Systems čiji je utemeljitelj prvi u svijetu proizveo boje za kosu bez amonijaka. Chi proizvodi za njegu i bojanje kose su po svojim formulama inovativni, hranjivi, ali i bez štetnih sastojaka koji izazivaju iritacije. S prirodnom svilom, proteinima pšenice i soje kosu njeguju, hidratiziraju i jačaju kosu, a proizvodi za stiliziranje pružaju sasvim novo iskustvo u oblikovanju kose. Chi proizvodi su se koristili i tijekom snimanja serijala „Seks i grad“, „Dva i pol muškarca“, i filma „Djevojka na zadatku“.

 | Autor: Goran Matijašec Goran Matijašec

Biosilk proizvodi za obojanu kosu, hidrataciju i volumen novost su na hrvatskom tržištu i imaju rješenje i za najzahtjevniju kosu. Bez sulfata i uz sastojke poput ulja marakuje, prirodne svile i kvinoje zaglađuju kosu i daju joj nevjerojatan sjaj. Proteini svile sadrže čak 17 od 19 aminokiselina koji se nalaze u kosi zbog čega je djelovanje ovih proizvoda neupitno. U liniji za obojanu kosu su sastojci poput rooibosa, ogrozda i bambusa koji zadržavaju postojanost boje i ujedno njeguju i hrane vlasi.

Jane Iredale je utemeljila istoimenu liniju make proizvoda, a koja je estetsku industriju prva opskrbila proizvodima na bazi minerala i koja je ženama željela ponuditi proizvode koji će ponajprije pomoći u održavanju zdrave i lijepe kože. Danas Jane Iredale kozmetiku preporučuju brojni dermatolozi, ali i estetski kirurzi diljem svijeta kako bi naglasili prirodnu ljepotu kože. Kako biste isprobali zdravu kozmetiku posjetite make up bar, a stručnjaci će vam otkriti i posebne tajne postizanja prirodnog izgleda.

Više slika pogledajte u galeriji...

Komentari 0