Gorilla Perfume je brend nastao pod okriljem Lusha kako bi svijetu predstavio parfumeriju Marka Constantinea (suosnivača Lusha) i njegovog sina Simona. Zamišljen je kao 'protuotrov' dosadnoj masovnoj proizvodnji, ali i pokret koji ljude želi upoznati s kvalitetnim parfemima.
I dok su neki od Gorilla Perfume parfema iz prve kolekcije već postali pravi hitovi, došlo je vrijeme da svijet upozna kolekciju VOL.2 nazvanu Set in Stone
Kolekcija sadrži devet novih parfema i dva aromatizirana tamjana od kojih je svaki jedinstvena mirisna priča za sebe. Posebnst ovih parfema je i što ih je moguće nabaviti samo u Gorilla Perfume pop-up storeu koji se otvara u četvrtak, 21. veljače 2013 u 17 sati i ostaje otvoren do subote, 23. veljače 2013. u 15 sati na adresi Petrinjska 2. 3. kat.
Ne propustite priliku jer ćete u pop-up trgovini, uz nove parfeme i najveće hitove moći uživo pomirisati i Gorilla Perfume parfeme iz kolekcije B-sides & rarities. Svi novi parfemi dostupni su u šest različitih veličina i nude alternativu tradicionalnim parfemima za masovno tržište. Gorilla Perfume parfemi su za one koji žele mirisati potpuno drugačije od ostalih. Cijene miris kreću se, ovisno o gramaži, od 120 do 1020 kn.
Kolekcije detaljnije pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.