Beauty 10. siječnja 2021.

Evo kako možeš gubiti kilograme i živjeti zdravije bez da moraš na ikakvu dijetu

Instagram, Joy Bauer.
  • Dobra vijest je da za poboljšanje zdravlja ne moraš ići na dijetu
  • Male promjene u tvom svakodnevnom obroku i rutini vježbanja čine čuda
  • Joy Bauer donosi ti 5 jednostavnih koraka s kojima možeš napraviti neke trajne, realne promjene

Joy Bauer je voditeljica NBC-ovog "Health & Happiness" i stručnjakinja za zdravlje i prehranu u emisiji The Today Show. Otkrila je kako na jednostavan način svatko može napraviti zdravije promjene na svom tijelu, izgubiti kilograme i biti u formi, a da zapravo ne treba biti na dijeti. Kako je to moguće? Pročitaj savjete Joy Bauer u nastavku...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Joy Bauer (@joybauer)

Powered by embedinstagramfeed de &

Prvi korak: Ne zaboravi na voće i povrće

Voće i povrće zauzimaju veliku količinu, ali sadrže malo kalorija, tako da pomaže da se najedeš, a ne prejedeš. Također su prepuni vitamina, minerala i antioksidansa kako bi tvoje tijelo bilo zdravo i snažno. Uz to, sjajan su izvor vlakana za smanjenje kolesterola i ravnotežu šećera u krvi, i što je najvažnije - za smanjenje rizika od srčanih bolesti, dijabetesa i drugih zdravstvenih stanja.

Drugi korak: Metoda "Popij pola svoje težine u vodi"

Riječe je o metodi koja se uglavnom primjenjuje u SAD-u i u mjernim jedinicama koje se koriste u Americi. Težinu mjeriš u "funtama", dijeliš ju na pola, a rezultat uzimaš u "uncama".  Primjerice na težinu od 60 kilograma to bi iznosilo dvije litre vode. Ova metoda čini nekoliko stvari, a prije svega održava te hidratiziranom, što pomaže u probavi i jakom metabolizmu. Također odvraća ti pozornost i spriječava da žeđ pomiješaš s glađu. Pobjeda na toliko frontova! Obična ili gazirana voda je u redu. Ako voliš malo okusa, možeš ići i na varijantu vode s okusom. I kava i čaj također se računaju.

Treći korak: Drži se 12-satnog razmaka između doručka i večere

Smanji svoje mogućnosti prehrane i iskušenja držeći se ograničenog razdoblja prehrane. Ako doručkuješ u 8 sati ujutro, tvoj zadnji obrok trebao bi biti u 20 sati. Naravno, možeš to prilagoditi unatrag ili unaprijed iz dana u dan, ovisno o tvom rasporedu i planovima. Ovaj pristup prehrani se pokazao učinkovitim načinom vladanja pravilnog rasporeda obroka, a time i ukupnom količinom hrane koju konzumiraš.

Možda vas zanima... Jennifer Lopez: Bez šećera i ugljikohidrata sam gladna, zato imam jedan trik Rubrika Life&style Life&style

Četvrti korak: Neka vremena obroka budu važna

Uz posao od kuće ili nastavu na daljinu može biti teško razlikovati ured ili učionicu od kuhinje. Pokušaj odvojiti posao i ručak tako što ćeš zakazati vrijeme obroka i učiniti ga "zonom bez tehnologije". Imajući ritam prehrane bit ćeš bolje opremljena za slušanje znakova gladi i sprječavanje prejedanja.

Peti korak: Zaustavi osjećaj gladi tokom karantene

Signali gladi su znakovi pomoću kojih možemo utvrditi jesmo li stvarno gladni ili nismo. Stalno biti kod kuće, nemati jasnu rutinu i rjeđe se kretati može stvoriti potrebu za jelom tijekom cijelog dana. Stoga se važno zapitati: "Jesam li stvarno gladna ili samo tražim užinu jer mi je dosadno?"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Joy Bauer (@joybauer)

Powered by embedinstagramfeed pt &

Sljedeći put kad kreneš prema svojoj smočnici ili hladnjaku zaustavi se i procijeni razinu gladi na skali od 1-5 .

  1. Osjećam se slabo i razdražljivo
  2. Gladno i spremno za jelo
  3. Zadovoljno, ni gladno ni sito
  4. Ugodno puno
  5. Neugodno puno

Stani, zatvori oči i usmjeri pažnju na trbuh. Naš nam um često može reći kada jesti i koliko konzumirati, slušajući želudac zaobilaziš put emocionalnog prejedanja.

Ako je tvoja razina gladi između 1 i 2, zasigurno je vrijeme za jelo. Ako ti je ipak osjećaj gladi između 2 i 3, hidratiziraj se i prošeći. Možda ćeš trebati samo promijeniti okolinu i razbistriti glavu.

No, ako si nakon toga još uvijek gladna, uživaj u obroku ili međuobroku. Nisi li sigurna jesi li još uvijek gladna, napravi pauzu od 15 do 20 minuta, a zatim ponovno procijenite razinu gladi. Moći ćeš preciznije procijeniti ako daš vremena tvom sustavu da probavi hranu koju si upravo pojela.

Možda vas zanima... Evo kako izbjeći napade gladi – znanstvenici otkrivaju što doista pomaže Rubrika Life&style Life&style

POGLEDAJ VIDEO: Znaš li da si genijalna?

Komentari 0