- Društvene mreže preplavili su monokromatkski makeup lookovi koje jednako obožavaju slavne ljepotice kao i beauty influenceri i entuzijasti
- Monokromatski makeup znači usne, oči i obraze u matching nijansama, čak i ako dolaze u različitim teksturama
- Najpopularnije nijanse su ružičaste, smeđe, brončane, nude i breskvasti tonovi
Jedan pogled na društvene mreže vodećih vizažista poput Hung Vannga čije su klijentice između ostalih i Selena Gomez, JLo i Gisele, Marija Dedivanovića koji redovito šminka Kim Kardashian ili Nikki Makeup koja je zaslužna za neka od najljepših izdanja Rosie Huntington-Whiteley, Kendall Jenner, Yare Shahidi i Shanine Shaik dovoljan je da nam bude jasno gdje stojimo s beauty trendovima.
Watch on TikTok
Ove jeseni, pogriješiti ne možeš s monokromatskim makeupom koji ćemo viđati doslovno posvuda. Nježan i glamurozan izgled koji je usklađen, ali ipak djeluje opušteno, u praksi znači usne, oči i obraze ujednačenih nijansi. Trend uključuje miješanje sličnih tonova, najčešće onih terakote, čokolade, tamno ružičaste, boje breskve ili tamnocrvene na očima, usnama i obrazima. Kod ovakvog looka odlično funkcioniraju različite teksture pa mat usne, kremasto rumenilo i oči sa suptilnim sjajem izgledaju odlično sve dok su u istoj nijansi.
Ovaj trend već broji više od 4 milijuna pregleda na TikToku, a jednako su ga ozbiljno shvatili i mnogi brendovi. Glossier je tako predstavio tri Monochromes sjenila koja su se fokusirala na stvaranje monokromatske dimenzije s tri završne obrade (mat, metalik i saten) usmjerene na oči, dok je Chanel stvorio sjajnu kolekciju Tone On Tone koja donosi 12 potpuno novih nijansi ruževa i lakova za nokte za svaki ton kože među kojima možeš odabrati onu najbližu tvom tonu ili nekoliko nijansi svijetliju ili tamniju kako bi stvorila tonski kontrast.
Bilo da najradije nosiš nijanse breskve, one ružičaste, smeđe, brončane ili nude, monokromatski ćeš look postići bez puno muke i uvijek će izgledati sjajno, a stručnjaci kažu da nema pravila kada je riječ o monokromatskom makeupu i da ne moraš nužno koristiti potpuno isti proizvod, kao ni isti brend, a jedino što je bitno je zadržati se u istim tonovima.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.