Talijanski modni brend Dolce & Gabbana nakon linije dekorativne kozmetike odlučio je lansirati i liniju njege. Domenico dolce i Stefano Gabbana u suradnji s P&G Prestige žele kupcima ponuditi liniju za koju kaže da koži daje zdravi sjaj.
"Dolce & Gabbana Skincare je osnovana s jasnim ciljem: prekrasna koža, puna života, koja plijeni pažnju. Prava ljepota proizlazi iz veselja – ona je prirodna, sjajna i prije svega stvarna", kaže Domenico Dolce.
Adut linije je 'Gold Flavo-Silk Tricomplex', prirodno razvijen kompleks koji jamči glatku, zategnutu i zdravu kožu. Talijansko maslinovo ulje i vitamin B3 pružaju dodatnu njegu i hidrataciju. Linija će imati dvije podlinije: 'Essential' koja je namijenjena svakodnevnoj njezi te 'Aurealux' koja sadrži naprednu njegu u vidu maske, seruma, esencije i gela za oko očiju.
"Postoji određena doza elegancije u načinu na koji su proizvodi formulirani – to je brak dizajnerske vizije i znanstvenog pristupa P&G Prestige brendova. Linija ima kredibilitet", objašnjava dr. Samantha Bunting, dermatologinja i ambasadorica brenda te dodaje:
"Teksture su fantastične, linija ima realna obećanja i konzistentna je. Napravljeno je mnogo in-vitro i in-vivo testova koji jamče kvalitetu."
Kolekcija na strana tržišta stiže početkom srpnja 2014., a cijene proizvoda kreću se od 220 do 1050 kuna.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.