Beauty 12. studenoga 2014.

Danira Orešić: "Dramatičan make up je pitanje stila i stava"

Danira Orešić, direktorica PR agencije Laurusdan, u svijetu ljepote je od početka svoje karijere. Iako danas surađuje s brojnim luksuznim kozmetičkim brendovima, počela je kao promotorica u parfumerijama što ju je nagnalo da dobro upozna taj čarobni svijet do posljednjeg detalja. Za Budi.IN otkriva koje proizvode voli, što je za nju ljepota, ali i u čemu žene najviše griješe kada je šminkanje za posao u pitanju.

Danira Orešić kaže kako se uvijek rado sjeća svojih početaka kada je uz studij, gotovo svakodnevno, radila kao promotorica brojnih kozmetičkih brendova, pa je tako postupno ušla u svijet kozmetike.

"Počela sam kao promotorica, pa sam postala make up artist, kasnije PR i event menadžerica, a sada sam vlasnica Laurusdan agencije. Drago mi je da mogu reći da sam odrastala uz uistinu odlične kozmetičke brendove, pohađala edukacije, treninge, dane i dane provodila na modnim i beauty snimanjima, promocijama. Bilo je to veliko iskustvo, ali i igra, užitak. Brendovi su ostajali tu, ali kolekcije su se mijenjale, baš kao i moja uloga u tom svijetu", kaže Danira Orešić, direktorica Pr agencije Laurusdan, dodavši kako je uvijek voljela biti u toku, a najviše od svega je zanimanju noviteti u njezi i dekorativna kozmetika.

 | Autor:

Danira priznaje da je, kao i većina žena, znala pretjerati, prije svega s količinom šminke i pudera, ali tješi je činjenica da su to diktirali tadašnji trendovi.

"Rekla bih  da se količina tekućeg pudera smanjuje s porastom sigurnosti i samopuzdanja koje stječemo s godinama. Možda zvuči banalno, ali ima nešto istine u tome. Danas smatram da iz brige prema sebi i poštivanju okoline trebamo izgledati uredno, njegovano i  lijepo našminkano. A složiti ćete se da vedro, blistavo pozitivno lice i vedar osmijeh i ne trebaju precizan,  težak i zagušen make up", dodaje ova uspješna poslovna žena.

Danira je imala jedinstvenu priliku da u svojoj karijeri iz prve ruke vidi sve promjene trendova. Kaže kako svaka promjena i trend donosi dinamiku i svježinu u život, ali da trendove nikada ne prati slijepo. Ipak smatra kako ne bismo smjeli zaglaviti sa svojim modnim ili kozmetičkim izričajem u npr. devedesetima.

"Trendovi su poput  igre za odrasle. Poznata je uzrečica, „samo je promjena stalna“, mijenja se sve. Nostalgija za prošlim vremenima može biti simpatična, no treba imati mjeru i biti otvoren za novo, svježe, moderno, a ostati pritom dosljedan sebi, bez obzira na dob. Ja mislim da je to itekako moguće", otvoreno je izjavila.

 | Autor:

Njena beauty rutina započinje hidratacijom, a zatim slijedi nepretenciozan dnevni makeup. Posljednjih godina voli Guerlain BB kremu koja daje prirodan i svjež izgled, sjajilo umjesto ruža, mineralni puder umjesto teškog pudera u prahu, malo terracotta rumenila s primjesama ružičaste.

"Iza make upa se ne bi trebali skrivati već je on dio našeg lica, prirodan, ali jako važan dio našeg izgleda i dojma koji ostavljamo. Mnoge će se čitateljice složiti da s godinama naš make up, da bi dobro izgledao, mora postati lakši. Preparati moraju biti vrlo pažljivo, da ne kažem „pametno“, odabrani, kako bismo dobili dojam svježine, odmorenog lica i prozračnosti, ako je to izgled koji želimo postići. Ružičasti pigmenti zamjenjuju bež i smeđe tonove, sivu ili crnu boju, a teksture postaju  laganije, transparentnije. Ruž ustupa mjesto sjajilu, olovke i tuševi ustupaju mjesto prirodnijem načinu nanošenja sjenila", kaže Danira.

Poznata PR agentica voli Guerlainov SuperAqua serum za koji kaže da je odlična podloga za šminku i održavanje hidratacije i tonusa kože. Voli i maske koje daju trenutačan efekt, ali vjeruje kako je najvažnija redovita njega i odabir pravih proizvoda koji će riješiti naše nedostatke, a kožu dovesti u optimalno stanje.

"Uvijek sam naglašavala da je prirodan i njegovan izgled  nadopuna dobrog poslovnog stila. Naravno da nas i zanimanje određuje. Crveni ruž u nekim strukama može biti prenapadan, ali ako se netko bavi modom, dizajnom  ili nekim kreativnim zanimanjem granice se pomiču i radikalniji pristup make upu može funkcionirati.To je pitanje stila i stava", izjavila je Danira dodavši kako u većini slučajeva poslovni make up ipak treba biti u službi funkcionalnosti i osnovne brige o sebi. Dnevni make up za nju mora biti prirodan i harmoničan, prisutan, ali u službi našeg lica.

Za njenu kosu se posljednjih godina brine tim salona Perman, koji joj povremeno savjetuju i poneku promjenu.

"Promjena uvijek ovisi o mojoj spremnosti. Volim imati svijetlu boju kose i dobro se osjećam tako. Volim imati otkriveno lice i nadam se da sam pronašla neki kompromis između funkcionalnosti, koja mi je jako važna, i stila", kaže Danira koja obožava tretmane kisikom.

"Volim ih jer su izrazito učinkoviti i potpuno neinvazivni. Rezultati tretmana kisikom vidljivi su već nakon prvog tretmana, jer kisik je dragocjen i nezamjenjiv za život svake stanice tijela, te je potreban kako bi zadržale elastičnost i svježinu potrebnu u borbi protiv starenja i umora. Pokušavam redovito uz tretmane za  njegu lica u Cappuccino Spa Wellness centru sat i pol odvojiti i za tretman kisikom. Kontinuiranim protokom od 5 litara čistog kisika u minuti, u kožu lica unose se nanotehnološki aktivni sastojci kozmetike koji prodiru kroz kožu, pa nije ni čudo da koža nakon toga izgleda fantastično", dodala je naša sugovornica za kraj.

Komentari 0