Danira Orešić, direktorica PR agencije Laurusdan, u svijetu ljepote je od početka svoje karijere. Iako danas surađuje s brojnim luksuznim kozmetičkim brendovima, počela je kao promotorica u parfumerijama što ju je nagnalo da dobro upozna taj čarobni svijet do posljednjeg detalja. Za Budi.IN otkriva koje proizvode voli, što je za nju ljepota, ali i u čemu žene najviše griješe kada je šminkanje za posao u pitanju.
Danira Orešić kaže kako se uvijek rado sjeća svojih početaka kada je uz studij, gotovo svakodnevno, radila kao promotorica brojnih kozmetičkih brendova, pa je tako postupno ušla u svijet kozmetike.
"Počela sam kao promotorica, pa sam postala make up artist, kasnije PR i event menadžerica, a sada sam vlasnica Laurusdan agencije. Drago mi je da mogu reći da sam odrastala uz uistinu odlične kozmetičke brendove, pohađala edukacije, treninge, dane i dane provodila na modnim i beauty snimanjima, promocijama. Bilo je to veliko iskustvo, ali i igra, užitak. Brendovi su ostajali tu, ali kolekcije su se mijenjale, baš kao i moja uloga u tom svijetu", kaže Danira Orešić, direktorica Pr agencije Laurusdan, dodavši kako je uvijek voljela biti u toku, a najviše od svega je zanimanju noviteti u njezi i dekorativna kozmetika.
Danira priznaje da je, kao i većina žena, znala pretjerati, prije svega s količinom šminke i pudera, ali tješi je činjenica da su to diktirali tadašnji trendovi.
"Rekla bih da se količina tekućeg pudera smanjuje s porastom sigurnosti i samopuzdanja koje stječemo s godinama. Možda zvuči banalno, ali ima nešto istine u tome. Danas smatram da iz brige prema sebi i poštivanju okoline trebamo izgledati uredno, njegovano i lijepo našminkano. A složiti ćete se da vedro, blistavo pozitivno lice i vedar osmijeh i ne trebaju precizan, težak i zagušen make up", dodaje ova uspješna poslovna žena.
Danira je imala jedinstvenu priliku da u svojoj karijeri iz prve ruke vidi sve promjene trendova. Kaže kako svaka promjena i trend donosi dinamiku i svježinu u život, ali da trendove nikada ne prati slijepo. Ipak smatra kako ne bismo smjeli zaglaviti sa svojim modnim ili kozmetičkim izričajem u npr. devedesetima.
"Trendovi su poput igre za odrasle. Poznata je uzrečica, „samo je promjena stalna“, mijenja se sve. Nostalgija za prošlim vremenima može biti simpatična, no treba imati mjeru i biti otvoren za novo, svježe, moderno, a ostati pritom dosljedan sebi, bez obzira na dob. Ja mislim da je to itekako moguće", otvoreno je izjavila.
Njena beauty rutina započinje hidratacijom, a zatim slijedi nepretenciozan dnevni makeup. Posljednjih godina voli Guerlain BB kremu koja daje prirodan i svjež izgled, sjajilo umjesto ruža, mineralni puder umjesto teškog pudera u prahu, malo terracotta rumenila s primjesama ružičaste.
"Iza make upa se ne bi trebali skrivati već je on dio našeg lica, prirodan, ali jako važan dio našeg izgleda i dojma koji ostavljamo. Mnoge će se čitateljice složiti da s godinama naš make up, da bi dobro izgledao, mora postati lakši. Preparati moraju biti vrlo pažljivo, da ne kažem „pametno“, odabrani, kako bismo dobili dojam svježine, odmorenog lica i prozračnosti, ako je to izgled koji želimo postići. Ružičasti pigmenti zamjenjuju bež i smeđe tonove, sivu ili crnu boju, a teksture postaju laganije, transparentnije. Ruž ustupa mjesto sjajilu, olovke i tuševi ustupaju mjesto prirodnijem načinu nanošenja sjenila", kaže Danira.
Poznata PR agentica voli Guerlainov SuperAqua serum za koji kaže da je odlična podloga za šminku i održavanje hidratacije i tonusa kože. Voli i maske koje daju trenutačan efekt, ali vjeruje kako je najvažnija redovita njega i odabir pravih proizvoda koji će riješiti naše nedostatke, a kožu dovesti u optimalno stanje.
"Uvijek sam naglašavala da je prirodan i njegovan izgled nadopuna dobrog poslovnog stila. Naravno da nas i zanimanje određuje. Crveni ruž u nekim strukama može biti prenapadan, ali ako se netko bavi modom, dizajnom ili nekim kreativnim zanimanjem granice se pomiču i radikalniji pristup make upu može funkcionirati.To je pitanje stila i stava", izjavila je Danira dodavši kako u većini slučajeva poslovni make up ipak treba biti u službi funkcionalnosti i osnovne brige o sebi. Dnevni make up za nju mora biti prirodan i harmoničan, prisutan, ali u službi našeg lica.
Za njenu kosu se posljednjih godina brine tim salona Perman, koji joj povremeno savjetuju i poneku promjenu.
"Promjena uvijek ovisi o mojoj spremnosti. Volim imati svijetlu boju kose i dobro se osjećam tako. Volim imati otkriveno lice i nadam se da sam pronašla neki kompromis između funkcionalnosti, koja mi je jako važna, i stila", kaže Danira koja obožava tretmane kisikom.
"Volim ih jer su izrazito učinkoviti i potpuno neinvazivni. Rezultati tretmana kisikom vidljivi su već nakon prvog tretmana, jer kisik je dragocjen i nezamjenjiv za život svake stanice tijela, te je potreban kako bi zadržale elastičnost i svježinu potrebnu u borbi protiv starenja i umora. Pokušavam redovito uz tretmane za njegu lica u Cappuccino Spa Wellness centru sat i pol odvojiti i za tretman kisikom. Kontinuiranim protokom od 5 litara čistog kisika u minuti, u kožu lica unose se nanotehnološki aktivni sastojci kozmetike koji prodiru kroz kožu, pa nije ni čudo da koža nakon toga izgleda fantastično", dodala je naša sugovornica za kraj.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.