Njemačka manekenka Claudia Schiffer, čiji je zaštitni znak upravo plava kosa, lansirat će liniju za njegu kose u suradnji s njemačkim kozmetičkim gigantom Schwarzkopfom.
Najpoznatija njemačka manekenka iz zlatnog doba supermodela, Claudia Schiffer, nastavlja širiti svoje poslovno carstvo. Za Schwarzkopf je kreirala liniju za njegu kose sa svojim potpisom pod nazivom 'Essence Ultime'. Linija obuhvaća šampone, regeneratore, maske, ulja i balzame za kosu koji bi vam trebali podariti više volumena, sjajniju boju, zaštitu od pucanja, sjaj i obnovu. Posebnost linije su i boje za kosu među kojima se nalazi i boja kakvu nosi Claudia. Za britansko izdanje Voguea je otkrila kako joj je cilj bio stvoriti liniju koja njeguje kosu, ali joj i daje dovoljno teksture za styling.
Iako se više ne bavi aktivno manekenskom, Claudia Schiffer se povremeno pojavljuje u odabranim kampanjama. Tijekom karijere je snimila preko 1000 naslovnica, ali i kampanje za najprestižnije modne kuće poput Chanela. Pojavila se u nekoliko filmova i serija, bavi se humanitarnim radom, a 2011. je lansirala i vlastitu modnu liniju odjevnih komada od kašmira.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.