Beauty

Alan Austin-Smith: "Žene ne smiju izgledati isto!"

Frizer je postao s krhkih 16 godina kada su ga u taj biznis privukle kreativnost i 'žene koje je viđao gdje god bi pogledao', a danas je Alan-Austin smith jedan od najutjecajnijih frizera današnjice, baš poput njegovog mentora Vidala Sassoona. Danas je vlasnik kompanije Fantastic Hairdresser koja se bavi vraćanjem kreativnosti u frizerski posao.

Mnogi Vas nazivaju 'čovjekom koji je promijenio industriju'. Vidite li se na taj način?

Uvijek mi je teško razmišljati o tome – veoma laska kada vam kažu nešto takvo, ali sve što radim je da ukazujem ljudima na budućnost i inspiriram ih na promjene koje moraju napraviti kako bi bili uspješni. Često kažem kako sam prvu polovicu karijere bio strastven oko onoga što mi frizeri radimo, a sada sam strastveniji oko onoga što ne radimo! Postoji toliko potencijalnih mogućnosti – kontrola financija, kreativna sloboda, odličan posao i osobna satisfakcija, uzbuđenje i energija, a više od svega dobra zabava! Međutim, ako ne osjećate ništa od ovoga, naš posao može biti težak i veoma stresan.

 | Autor:

Sve što radim posljednjih godina je da pokazujem ljudima kako da vode posao tako da vlasnici salona, frizeri i na kraju krajeva, klijenti počnu uživati u blagodatima najljepšeg posla na svijetu. Ako se vaše pitanje odnosi na to da sam u proteklih 25 godina s Fantastic Hairdresserom pomogao unaprijediti standard usluga te pomogao u ostvarenju frizera i vlasnika, onda sam itekako ponosan na to!

Karijeru ste započeli kod velikog Vidala Sassoona. Na koji način je to utjecalo na Vas?

To je čovjek koji je uistinu promijenio industriju! Imao je velik utjecaj na mene – strast za savršenstvom, samodisciplina, edukacija i kreativnost plus prilika da provedem neko vrijeme s Vidalom u njegovim kasnijim godinama. Prekrasna energija, strast i poniznost kakve je on imao su apsolutna inspiracija. On me uvjerio da jedna tvrtka može napraviti velike promjene.

 | Autor: Colin Roy Colin Roy

S kojim izazovima se susreću današnji frizeri?

Za ovako kreativnu industriju, znamo često živjeti u prošlosti. Svijet se jako brzo mijenja što znači da se i naši klijenti mijenjaju, kao i naše osoblje i budućnost. Ako ne počnemo prihvaćati budućnost, nećemo napredovati. Ako nemamo fokus na budućnost – energiju da se istaknemo u masi, to će značiti smo samo još jedna osoba u masi, a to si danas nitko ne može priuštiti. Profit, profit, profit – osim ako se salon ne vodi na profitabilan način, nemoguće je istaknuti se. Osim toga, ako nemate inspiriranu i predanu ekipu, nije važno koliko je vlasnik strastven u ostvarenju svojih ciljeva. Ako tim nije predan, to se neće dogoditi.

Mnogi kažu kako ne vole ići kod frizera. Zašto se žene toliko boje frizerskih salona i koji savjet biste dali njima, ali i frizerima?

"Odgovor je jedan – samo jedna riječ – slušajte! Pokušajte razumjeti što klijenti želi od odlaska kod frizera. Često je to mnogo više od šišanja! Možda se žele odmoriti, da ih netko mazi i pazi, ostaviti stres izvan salona , ali ako to ne dobiju, neće se vratiti.

 | Autor:

Javio se veliki trend korištenja profesionalnih proizvoda kod kuće. Podržavate li ga?

Korištenje profesionalne njege izrazito podržavam, ali ako govorimo o bojama i sl, baš i ne. Nažalost, to će se uvijek događati, a internet tome samo pogoduje. Na frizerima je da učine odlazak u salon toliko važnim  da nitko ne želi pokušati bojati kosu kod kuće.

Koje trendove predviđate za nadolazeću sezonu?

Volio bih vidjeti  osobnije frizure – previše žena danas izgleda isto – i to ne razumijem! Svaka žena koju sam ikada poznavao bila bi razočarana da dođe na zabavu i vidi ženu u istoj odjevnoj kombinaciji, a upravo to se danas događa s kosom. Naš savjetodavni pristup se mora poboljšati, a savjeti ići u smjeru da žene naglase svoju individualnost.

 

Photo: None

Komentari 0