Beauty
čokoladni parfemi

8 parfema koji su mijenjali svijet i zaslužili vječno obožavanje. Sve ih volimo i nosimo i danas

Miris je puno više od pukog osjetilnog doživljaja; on je nevidljiva nit koja nas povezuje s uspomenama, emocijama i vlastitim identitetom. Kroz povijest, parfemi su imali ulogu u religijskim obredima, služili kao simboli statusa i moći te postali ključan dio osobnog izražavanja. Ipak, među milijunima stvorenih mirisa, samo rijetki uspiju nadići svoju primarnu funkciju i postati istinski kulturni fenomeni.

To su parfemi koji nisu samo pratili duh vremena, već su ga i stvarali. Svojim inovativnim mirisnim kompozicijama, odvažnim konceptima i neočekivanim notama, oni su revolucionirali industriju, rušili dotadašnja pravila i zauvijek promijenili način na koji doživljavamo mirise. Oni su olfaktivni pečati vremena koji su definirali desetljeća i čija se ostavština osjeća i danas.

Možda vas zanima Zara ima 4 nova parfema u sklopu gurmanske Nude kolekcije! Među njima se krije i pokoji dupe Rubrika Beauty Beauty

Chanel No. 5 (1921)

Simbol elegancije i prvi parfem koji je upotrebom aldehida stvorio apstraktni miris. Chanel je postavio temelje moderne parfumerije.

 | Autor: Foto: KOKU (od 99,00 €)

Guerlain Shalimar (1925.)

 Prvi orijentalni parfem. Inspiriran ljubavnom pričom o Taj Mahalu, Guerlain je uveo svijet u zavodljive note vanilije i tamjana.

 | Autor: Promo Promo Foto: Promo

Dior Eau Sauvage (1966.)

Revolucija u muškim mirisima. Prvi parfem kuće Dior za muškarce, donio je svježu kompoziciju koja je i danas mjerilo klasike.

 | Autor: Pr Pr

YSL Opium (1977.)

Kontroverznog imena i opojnog mirisa, Opium je savršeno uhvatio hedonistički duh 70-ih. Njegove začinske note bile su provokativne i nezaboravne.

 | Autor:

Thierry Mugler Angel (1992.)

 Stvorio je novu, gurmansku kategoriju. Bez cvijeća, šokirao je svijet slatkim notama pralina i čokolade, postavši instantni bestseler.

 | Autor: Pr Pr Foto: Promo

CK One (1994.)

Definirao je minimalističke 90-e. Kao prvi globalno uspješan uniseks parfem, CK One srušio je rodne barijere u svijetu mirisa.

 | Autor: Karlos Kole, PR Karlos Kole, PR Foto: PR, ck one

Acqua di Gio (1996.)

Donio je miris mora u bočici. Njegov svježi, morski akord postao je iznimno utjecajan i pokrenuo je val popularnosti vodenastih mirisa.

 | Autor:

Joy by Jean Patou (1930.)

Lansiran usred Velike depresije kao "najskuplji parfem na svijetu", bio je simbol prkosa i luksuza, sačinjen od tisuća cvjetova jasmina.

 | Autor:

Možda vas zanima Novi domaći omekšivač za rublje koji miriše poput niche parfema stigao je na dm web shop Rubrika Life&style Life&style
Photo: Instagram @jcreusgarcia

Komentari 0