Lego kockice ubrajaju se među najpopularnije igračke našeg djetinjstva. Za njima su podjednako žudile i curice i dečki. Mnogi od nas su svoju ljubav prema kreativnim kockicama zadržali i u odrasloj dobi. Marita Stanić uspješno je spojila dvije ljubavi u jednu – njen brend nakita Yo Soy Juanita radi se upravo s Lego kockama.
"Kao dijete sam se stalno igrala s legićima, uvijek su mi bile draže od Barbika i igračaka sličnog tipa. Mislim da su definitivno tip igračaka s kojom djeca najbolje mogu razvijati maštu i kreativnost", objasnila je Marita.
Nostalija za djetinjstvom
Izradom nakita za osobne svrhe Marita se bavi već duže vrijeme, a Yo Soy Juanita, odnosno njen nakit od Lego kockica, postoji nešto više od godinu i pol dana. Na ideju je došla sasvim spontano, igrajući se za dobra stara vremena s najdražim igračkama. Složila je oblik srca i pomislila kako bi si od toga mogla napraviti ogrlicu.
Za takav nakit zainteresirale su se i njene prijateljice što je označilo početak Lego modne priče. Marita je u početku koristila svoje osobne zalihe, a kad su one ponestale uskočio je njen dečko sa svojim uspomenama iz djetinjstva. No, zbog velike potražnje, zalihe su ubrzo iščeznule. Dizajnerica je kupovala kockice u trgovinama s igračkama, no već neko vrijeme naručuje posebne Lego kockice putem interneta.
U naletu kreativnosti, Mariti je bilo praktično da pojedini nakit nije trajno pričvršćen. No, nakon što joj se ogrlica raspala u gužvi tijekom jednog glazbenog festivala, postalo joj je važnije da njeni legići budu pristojni i ostanu na okupu te ih lijepi.
"Inspiracija mi dolazi na različite načine, nekad si zacrtam određeni oblik koji želim napraviti te isprobavam razne varijante dok ne pronađem najbolje rješenje. Ponekad se oblik nametne spontano. Recimo, jednom sam otvorila hladnjak i ugledala krišku dinje. Pomislila sam kako imam legiće u točno tim bojama. Odmah za njom slijedila je lubenica", istaknula je Marita.
U asortimanu sve popularnijeg brenda Yo Soy Juanita nalaze se ogrlice na satenskoj traci (80 kn) i na lancu (100 kn), narukvice (60 – 100 kn), prstenje (39 kn), bedževi (30 kn), naušnice (20kn), a ubrzo stižu i cipele po narudžbi. U planu je izrada muške kolekcije u kojoj bi se našle manžete, bedževi i leptir mašne. Svi zainteresirani dašak djetinjstva mogu naručiti preko službene Facebook stranice, izloga Krpe.hr, webshop-a Stylejibbers.com, a uskoro i preko Booteeq.hr. Dizajnerica je trenutno u dogovorimo s određenim trgovinama koje su zainteresirane za prodaju njenih veselih Legića.
"Moji kupci su prilično različitog profila ljudi, uistinu se znam ugodno iznenaditi. Znale su se naći djevojčice od desetak godina koje bi kupile moj nakit, s druge strane starije gospođe su me znale zaustavit na cesti i pohvalit komad nakita koji sam imala u tom trenutku na sebi. Primijetila se da se i dečkima dosta sviđa Lego nakit", naglasila je Marita.
Do sad je brend Yo Soy Juanita sudjelovao na prošlogodišnjem Božićnom sajmu na Arhitektonskom fakultetu, na Celebrity Modnom buvljaku za djecu Leptire te na Modi sa šlagom u kafiću Gnijezdo. Za sve oni koji su propustili uživo promotriti trendi Lego kockice imaju priliku to učiniti na sljedećoj Modi sa šlagom koja će se održati u kinu Europa 19. i 20. prosinca.
U galeriji detaljnije pogledajte nakit od Lego kockica...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.