24sata i miss7 pomeli konkurenciju na prestižnoj svjetskoj pozornici i osvojili hrpu nagrada
- Upravo smo dobili neke jaaako dobro vijesti pa smo ih željeli najprije podijeliti s tobom.
- Obzirom da si i ti dio cijele naše priče, jer sadržaj radimo za tebe i po tvojoj mjeri, zaslužuješ prva doznati da smo na svjetskom natjecanju osvojili pregršt nagrada
- Posebno smo ponosni na našu kampanju #pinkypromiss koja je osvojila pet zlata i dva srebra te je proglašena za najefikasniju native kampanju
Najrelevantnije međunarodno natjecanje u području native oglašavanja zove se Native Advertising Awards. U konkurenciji koja dolazi iz više od 30 zemalja, a koja uključuje i medijske gigante poput New York Timesa i CNN-a, pobjednike bira ugledni i stručni žiri. A grupacija 24sata, u kojoj su tvoji omiljeni portali miss7, missZDRAVA, missGASTRO i missMAMA, pomela je konkurenciju i osvojila hrpu nagrada.
Što se to tamo događalo? S berlinske pozornice dodjela nagrada se, zbog globalne pandemije, preselila u online izdanje. Event je vodio Jesper Laurse, osnivač Native Advertising Instituta, a od ukupno 28 kategorija u natjecanju, 24sata je osvojio nagrade u njih 14. Točnije, osvojili smo 7 zlata, 4 srebra i tri bronce.
Ono na što smo mi u miss7 ekipi posebno ponosni je uspjeh naše briljantne kampanje #pinkypromiss, koja je na Native Advertising Awardsima bila najnagrađivanija kampanja 24sata. Osvojila je nagrade u sedam kategorija, uzela pet zlata i dva srebra. Naš #pinkypromiss je najefikasnija native kampanja, što je doista ogroman uspjeh, ali uz to je i najbolja B2C kampanja, najbolja nativa kampanja s aktivacijom korisnika, najbolja native strategija i ima najbolje korištenje native oglašanjava kroz e-mail. NA drugom mjestu je u kategoriji najkreativnije native kampanje i najbolje native kampanje s malim budžetom.
Kampanja koju smo pokrenuli prije nešto manje od godinu dana, s ciljem podizanja svijesti o važnosti samopregleda za rano otkrivanje raka dojke, provodila se na našim portalima 24sata – miss7, missZDRAVA i missMAMA, a nastavit će se i nakon osvajanja ovih prestižnih nagrada. I zato te pozivamo da se i ti uključiš, ukoliko već nisi. Tijekom kampanje smo poticali dogovor između dvije prijateljice, naših čitateljica, da će si biti međusobna podrška u borbi protiv raka dojke.
Ova edukativna kampanja čija je poruka očigledno snažno odjeknula i u svjetskim okvirima, pokrenuta je u partnerstvu s udrugama Nismo same, Sve za nju, Europa Donna Hrvatska i Klinikom za tumore Zagreb, uz podršku Roche Hrvatska, kojima se ovim putem zahvaljujemo na povjerenju i suradnji.
Ida Prester je bila zaštitno lice ovog vrlo važnog projekta i dio je edukativne kampanje čiji je cilj podizanje svijesti o nužnosti redovitog samopregleda dojki – jednostavne i brze metode koja može spasiti život te omogućava rano otkrivanje raka dojke. Kampanja je lansirana uz edukativni video Udruge Nismo same u kojem Ida Prester demonstrira samopregled dojki, a pratili su ju i izvanredni rezultati, a između ostalog zahvaljujući kampanji #pinkypromiss čak osam žena otkrilo je rak dojke u ranoj fazi i dobilo priliku za potpuno izlječenje.
"Mi u medijima možemo ljude inspirirati, zabavljati, podržavati, educirati ali spašavati živote - to je doista vrlo rijetko. Kampanja #pinkypromiss orijentirana ranom otkrivanju raka dojke i promoviranju važnosti samopregleda blistav je primjer angažmana medija za opće dobro pa ne možemo biti sretniji znajući da je izravno utjecala na spas osam ljudskih života. Pretpostavljam da su eksperti Native Advertising Institutea iz Berlina ovom prilikom nagradili našu stručnost u kreiranju native sadržaja ali i vrijednost koju je ova kampanja imala za društvo." istaknula je glavna urednica svih miss7 izdanja Tonkica Zlački.
Osim #pinkypromissa, sjajan uspjeh ostvarila je i YouTube serija Teini dnevnici (s klijentom Zvijezda) – najpopularnija i najgledanija teen serija u kojoj su mlade glumačke nade i najpopularniji YouTuberi u regiji zajedno su pripremili sezonu koja je u potpunosti zaludjela generaciju Z.
Također, nagrađen je i veliki projekt Chill&Grill, u kojem uz 24sata aktivno sudjeluje i missGASTRO, a u suradnji s klijentom Podravka. Ovaj najveći hrvatski street food event ove je godine preseljen na naše online platforme na kojima je uspio okupiti tisuće Hrvata uz sjajne recepte, glazbu i druge zabavne formate.
A kampanja koja je odnijela medalje za najbolju seriju članaka i korištenje teksta je još jedna kampanja s plemenitim ciljem – Uključi savjest, u kojoj smo se zajedno s Udruženjem proizvođača piva, slada i hmelja borili protiv maloljetničke konzumacije alkohola i poslali važnu poruku.
Native Studio 24sata osvojio je broncu u kategoriji najboljeg studija s manje od 20 zaposlenika, to je veliko priznanje na svjetskoj razini, dok je nagradu za najboljeg native stručnjaka godine dobio Ante Franotović, direktor marketinga 24sata. Franotović je titulu najboljeg izborio u vrlo jakoj konkurenciji, ispred direktorice native studija Schibsteda, najveće skandinavske medijske kuće i i voditelja native Seznam studija, jednog od najjačih čeških medija.
Mi smo jako sretni zbog ovih nagrada, zbog priznanja na svjetskoj razini, jer to valjda znači da radimo dobar posao. A pošto si i ti dio ove naše lijepe priče, onda čestitamo i tebi. Zajedno smo sjajan tim. Zajedno ćemo još dugo harati svjetskim pozornicama i skupljati prestižne nagrade.....