Ova plastična vreća košta 3500 kuna?!
Dućanska plastična vrećica kao inspiracija za dizajnerski komad? Apsolutno da! Ovo nije prvi put da se moda inspirirala ulicom (sjetimo se Balenciage i velike vreće za kupnju), ali ovo bi moglo biti još apsurdnije. Francuska kuća Celine od sada prodaje plastičnu, prozirnu vreću sa svojim logom za nešto više od 3500 kn.
Naime, vrećica se prvi put prošetala pistom prošle godine, kada je najavljena kao predmet požude za ovo proljeće. Radi se doslovno o torbi koja imitira plastičnu vrećicu, prozirna je i s crnim slovima ima ispisano "držati podalje od djece" na 4 jezika i veliki Celine logo koji zaokružuje cijelu priču. Kako to obično biva, dok je jedni slave, drugi se sablažnjavaju. Mnogi blogeri su je već uspjeli uhvatiti i njom se ponosno "šetaju" Instagramom uz zaključak da Celine može "sve učiniti chic" dok racionalni prizivaju kraj svijeta jer im je vrećica ružna ili pretjerano skupa.
Kako se vrećica trenutno prodaje u Nordstromu i on je na meti kritike. Ovo nije prvi put da su se u Nordstromu prodavale stvari koje su se ljudima činile besmislene; u 2016. je završio na svim naslovnicama jer je prodavao kamen obložen kožom za 515 kn. Na sličnom tragu bila je i prozirna Moschino haljina za kemijsko čišćenje koja na sebi ima prikačenu vješalicu. Cijena? Sitnih 4418 kn.
Kakvo je naše mišljenje o zloglasnoj Celine torbi? Vrlo je kul, ali taj novac ne bi nikad izdvojili za nju!