Loewe odnosi titulu najpopularnijeg brenda, a potkošulja od 320 eura onu najpoželjnijeg komada
- Ako je nekome do sada uspjelo promaknuti komadi kojeg brenda su sve češće tiha patnja mnogih, sada je i službeno - Loewe je na samom vrhu popularnosti
- Nismo iznenađeni jer su mnogi komadi ovog brenda posljednjih mjeseci plijenili puno pažnje, od 'napuhanih' sunčanih naočala do nezaobilaznih cekera i topića s logom brenda koji je i službeno najpopularniji proizvod
- I dok nam popularnost torbe od rafije itekako ima smisla, oko sve slavnijeg topića još uvijek imamo podijeljene emocije
- Pročitaj više: Loewe ceker utjelovljenje je savršene ljetne torbe. 10 sličnih modela za one koji žele povoljnije opcije
Skrolajući po društvenim mrežama, nedvojbeno dobivamo uvid u to koje komade fashionisti obožavaju, no uvijek nam je zanimljivo baciti oko i na statistku koja potkrjepljuje naša zapažanja. Ako je nekome do sada uspjelo promaknuti komadi kojeg brenda su sve češće tiha patnja mnogih, sada je i službeno. Naime, svaka tri mjeseca Lyst Index objavljuje novi popis kuća, dizajnera, proizvoda i trendova koji su bili na samom vrhu ljestvica modnih lidera, na vrhu je trenutačno Loewe kojem je popularnost skočila za nemalih 19%.
Moramo priznati da i nismo pretjerano iznenađeni budući da su posljednjih tjedana mnogi komadi s potpisom ovog brenda završili na samom vrhu lista najpopularnijih, od 'napuhanih' sunčanih naočala do nezaobilaznih cekera i topića s logom brenda koji je i službeno najpopularniji proizvod.
Loewe je ovime s prvog mjesta izbacio talijansku kuću Prada Rafa Simonsa i Miuccije Prade, a koja je na samom vrhu bila dvije uzastopne sezone, istovremeno potisnuvši i druge modne titane na nešto slabije pozicije. Na treće je mjesto pao Versace, a vodeću trojku slijede Miu Miu, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Moncler, Gucci i Dior.
I dok nam popularnost torbe od rafije itekako ima smisla, budući da je u pitanju model koji u ljetnim mjesecima pristaje uz apsolutno sve i koji će jednako aktualno izgledati i za nekoliko desetljeća te je k tome vrhunske izrade, oko sve slavnijeg topića još uvijek imamo podijeljene emocije.
Čim se po prvi puta pojavio na modnoj pisti prošle godine, mnogi su ga poželjeli u svojoj garderobi. Osim što ga obožava Kylie Jenner, pokazao se kao posebno popularan u tsunamiju minimalističke estetike koji je preplavio društvene mreže pa smo na svojim feedovima sve češće vidjeli influencere koji su nam svojim primjerima pokazivali kako ga uklopiti u svakodnevnu garderobu, a zbog čega su sve iteracije redovito bivale rasprodane.
Naspram nekih komada kojima popularnost s vremenom opada, s ovim ne samo da se to nije dogodilo, već mu je popularnost samo dodatno narasla i to za, ako je suditi prema statistikama o pretraživanju, nevjerojatnih 8600% u usporedbi s ovim vremenom prošle godine.
Poželjnost ovog komada najviše leži u njegovoj jednostavnosti budući da se majice bez rukava redovito pojavljuju u mnogim ljetnim stylinzima i dio njih ostaju sve do hladnijih dana, a anagramski logo brenda što odiše tihim luksuzom samo je dodatno pridonio njegovom šarmu. Pa ipak, koliko god se i sami zaklinjali u bazične komade koji su kamen temeljac svakog dobrog stila, 320 eura koliko iznosi njegova cijena uvijek bismo radije uložili u nešto... pa malo više statement.