Ovaj moćni korektor polagano osvaja društvene mreže: zašto ga želimo u svojoj kozmetičkoj torbici?
- Huda Kattan je u samo 10 godina uspjela stvoriti jedan od najtraženijih i najutjecajnijih kozmetičkih brendova u svijetu
- Njezini proizvodi redovito slove za neke od najboljih koji se na tržištu nude pa ne iznenađuje što nerijetko postaju viralni
- Oni najnoviji koje je predstavila - korektori u ružičastim nijansama, već su počeli osvajati društvene mreže, a jednako oduševljenje izazvala je i njezina nova nijansa pudera s korekcijom boje
Huda Beauty ušuljao se na police 2013. godine, a u nešto malo više od desetljeća uspio je postati jedan od najtraženijih kozmetičkih brendova u svijetu. Prema istraživanju platforme Cosmetify, upravo je ovo najutjecajniji kozmetički brend s više od 54,1 milijuna pratitelja, a posljednje izvješće Salience Search Marketinga potvrdilo je Huda Beauty kao najistaknutiji beauty brend u Velikoj Britaniji za 2023., sa 74 000 pretraživanja mjesečno, što samo dodatno dokazuje snagu brenda u industriji koja se neprestano širi.
Koja je tajna uspjeha osnivačice brenda Hude Kattan? Osim što je digitalna genijalka koja upravlja Huda Beauty brodom naoružana dugogodišnjim insajderskim znanjem, Huda je odgovorna i za razvoj nekih od najboljih beauty proizvoda dostupnih na tržištu koji nerijetko postaju viralni.
Njezini najnoviji proizvodi možda još uvijek nisu postali viralni, ali smo sigurni da je to samo pitanje trenutka jer iz dana u dan osvajaju sve veći dio društvenih mreža. Predstavivši dvije nove nijanse ružičastog tona svog #FAUXFILTER Color Correctora, svijetlo ružičastu nijansu Cherry Blossom namijenjenu svijetlim tonovima kože te bogatu ružičastu nijansu Lychee namijenjenu dubljim tonovima kože, Huda je odlučila iskoristiti veliki propust konkurentskih brendova te kampanjom 'Pink vs Peach' – proširiti i pojednostaviti koncept korekcije boje čineći ga dostupnim svima.
Naime, kada su korektori u pitanju, hladniji su tonovi najčešće bili zanemareni budući da su topli podtonovi koji i jesu najčešći puno podložniji problemima s pigmentacijom, no Huda je kroz godine djelovanja naučila osluškivati svoje klijente pa je u ovom proširenju prepoznala točno ono što je u ponudi nedostajalo. “Osjetila sam da ljudi žele ružičastije tonove i toliko sam željela korektor ružičaste boje, samo zato što sam osjećala da postoji nešto u ovoj svjetlini koju dobivamo od ružičastih tonova koji se koriste ispod očiju”, poručila je.
@hudabeauty #JAN10 #hudabeauty #2024 #tiktoksalon #newlaunch #fauxfilter @Huda @Huda Beauty ♬ original sound - Huda Beauty
A da su ove inovativne nijanse došle u pravom trenutku, najbolje pokazuju prošlogodišnji makeup trendovi. Još uvijek se sjećamo 'pink concealer hacka', trika koji je postao viralan zahvaljujući svojoj sposobnosti da neutralizira sjene, posvijetli i podigne područje ispod oka, a Huda je svoje novitete pustila u proizvodnju taman prije nego što je trend značajnije uzeo maha. Iako nam još prije samo godinu dvije nikada ne bi palo na pamet koristiti ružičaste nijanse za korekciju tena, Huda nas je još jednom uspjela uvjeriti da su beauty zakoni stvoreni da se krše.
Osim revolucionarnih korektora, brend je lansirao i novu Easy Bake nijansu imena Peach Pie, a koja je dostupna u svim oblicima pudera koje brend nudi, uključujući Easy Bake Loose Powder, Baby Bake Loose Setting Powder te Easy Bake and Snatch. A baš kao što je to bio slučaj i s ostalim puderima koje brend nudi i koji su redovito rasprodani, i nova nijansa lagano korigira pigmentaciju te se već uspjela pokazati i više no uspješnom.
Još uvijek niste sigurni koji je vaš podton? Huda i za ovaj problem ima asa u rukavu. Kako bi svatko pronašao savršen korektor, ona preporuča jednostavan test uz ruž za usne. “Uzmite dva crvena ruža – crveni ruž koji je više plav i crveni ruž koji je više narančast – i isprobajte ih oba. Ako vam bolje pristaje onaj hladniji, vaš je podton više bež i hladniji, a ako vam bolje pristaje onaj narančastiji, topliji ste i više zlatni tip.”