Nakon što je prva #CastMeMarc kampanja privukla preko 70 000 natjecatelja, Marc by Marc Jacobs je odlučio ponoviti svoj uspjeh. Podsjetimo, slavni američki dizajner Marc Jacobs predstavio je reklamnu kampanju za jesen/zimu 2014/2015 uz pomoć „običnih“ mladih ljudi koju su se pokazali kao fantastični modeli.
Stoga su se dizajnerice brenda Katie Hillier i Luella Bartley okrenule Instagramu kako bi pronašle nova, nepoznata lica i za proljetnu kampanju.
Na društvenoj mreži koju svi obožavamo i najbrže rastućem fenomenu među mladima 21. stoljeća nije bilo teško naći svježa lica. Novih 11 modela u novoj Marc by Marc Jacobs kampanji rado pozira za poznati brend, a svojim snažnim i surovim mladenačkim duhom i energijom na najbolji mogući način ispričali su proljetnu priču koju su Katie i Luella zamislile.
Kampanja je opet produkt iste ekipe kao što je bio slučaj i s jesenskom kolekcijom. Uz spomenute dizajnerice tu su još i fotograf David Sims i stilistica Katie Grand. Što se tiče modela, oni su naravno totalno otkačeni i dolaze iz područja raznih kreativnih djelatnosti, kao što su moda, dizajn i fotografija. Jednako tako dolaze i iz raznih područja svijeta, konkretno Amerike, Rusije i Koreje što lijepo ocrtava i sam moto ovog brenda, a to je - bez granica u u svakom pogledu.
Više slika pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.