1/19

Ženstvene haljine za svaku prigodu

Dolaskom brojnih highstreet brendova na hrvatsko tržište, sve češće na cesti možemo vidjeti isti komad odjeće na različitim ženama. Nije rijetkost da trendi i pristupačne kolekcije zavladaju hrvatskih ulicama. No, ako ne želite nositi još jednu haljinu iz masovne proizvodnje, za vas su idealne male trgovine.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell

Upravo jedna takva nalazi se u centru Zagreba (Vlaška 66) – butik Tradate već 25 godina odijeva generacije žena koje njeguju ženstven i elegantan stil, a cijene individualnost i kvalitetu.

„Moja mama Mira oduvijek je obožavala modu. Prije 25 godina u Zagrebu nije postojao velik broj trgovina i mogućnosti kupovine kao danas. Tako je došla na ideju da otvori vlastiti butik. Tad je u Zagrebu postojalo par trgovina koje su poslovale na sličan način. Ja sam odrasla uz majku, njenu ljubav prema modi, krojačkom stroju i škarama“, objasnila je Martina Alpeza koja je prije dvije godine u potpunosti preuzela majčin posao.

Mali butici skrivaju modna blaga

U moru popularnih highstreet brendova, male trgovine pravo su osvježenje koje kriju modna blaga – kreacije u samo par brojeva, prepoznatljivog stila i kvalitetne izrade. Jamstvo da ćete u njihovim kreacijama biti posebni.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell Tim receptom vodi se i Tradate. Dok su određeno vrijeme 50% posto asortimana uvozili, a ostatak proizvodili, danas većinu kreacija u butiku izrađuju sami.

„Vlastita proizvodnja nudi više mogućnosti, a jedan od važnih je prilagodba tržištu. Primjerice, nešto što se vani dobro prodaje, ne mora nužno biti i kod nas. Trudimo se izrađivati hrvatski proizvod, no nažalost, zbog sve manje ponude materijala na našem tržištu, proizvod nije u potpunosti napravljen od hrvatskih materijala, dio uvozimo, dio kupujemo kod nas“, naglasila je Martina.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell Tradate se trudi pratiti modne trendove, no njihove kreacije nikad nisu uvjetovane njima. Martina sa svojim timom od petero ljudi stvara romantične, ženstvene i elegantne haljine koje u svom dizajnu nisu pretenciozne, odišu daškom retra i francuskog chica. Detalji, poput trendi pepluma, osvježavaju modele i daju im trendi notu.

Koliko god dolazak popularnih brendova promijenio način kupnje, Martina ne strahuje od njihove konkurencije. Smatra da s njihovim povećanjem ujedno raste i broj ljudi koji su se zasitili masovne proizvodnje te kreativnost i unikatnost traže u manjim buticima.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell „Proteklih godina se promijenio način kupovine otvaranjem hrvatskog tržišta. Mušterije znaju točno što žele i s povećanim izborom imaju i veće prohtjeve. S druge pak strane konkurencija je dobra, tjera te da radiš bolje i više. Mislim da highstreet brendovi nisu direktna konkurencija, mislim da za svakog postoji tržište. Koncept malih dućana možda kod nas još nije toliko zaživio, no mislim da njihovo vrijeme tek dolazi.“

U njihovom asortimanu prevladavaju haljine čija cijena se kreće između 390 kn i 740 kn, suknje, košulje, ali i muški odjevnih komadi. Muške košulje po cijeni od 250 kn za kratki i 280 kn za dugi rukav trgovina Tradate izrađuje sama, a u ponudi su muška odijela uvezena iz Italije.

Svaki tjedan nešto novo

Ponuda butika svaki tjedan se postepeno osvježava. Martina ne može zamisliti da police napuni jednom u tri mjeseca. Njena želja za stvaranjem mijenja asortiman iz tjedna u tjedan. Još jedna karakteristika Tradate butika je u tome što se osoblje trudi ostvariti želje kupaca – rado će skratiti ili suziti određeni komad, a nije problem i da, primjerice, haljinu dobijete u drugoj boji. Njihove haljine odlikuju se i po tome što pristaju uz razne prigode - uz ravne cipele možete ih nositi tijekom dana, a visoke pete i upečatljiv nakit pretvaraju ih u večernji styling.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell „Profil kupaca je raznolik. Imamo studentice koje se žele nagraditi, poslovne žene, ali i sredovječne gospođe. Ipak, najdraži kupci su mi majke koje dovedu svoje kćerke i sjetno se prisjećaju svoje mladosti kad su i one kupovale u našem butiku“, objašnjava Martina.

I Martina je učila od svoje majke, posebno kad je stil u pitanju. Njenu majku Miru nije zanimalo što netko drugi misli o njenom stilu te je hrabro nosila one komade koji se njoj sviđaju. Tu odvažnost prenijela je i na svoju kćer koja danas uspješno vodi Tradate

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell „Kad sam bila dijete, majka me uvijek odijevala u ono što se njoj sviđa. To se nije nužno uklapalo u tadašnju modu. Zbog toga sam se uvijek isticala svojom odjećom. Kad si dijete sve što želiš je uklopiti se, no danas sam zahvalna svojoj majci“, toplo je objasnila Martina.

Trendovi su dio njenog života, kako privatnog tako i poslovnog. Rado ih prati, no inspiraciju za nove kolekcije pronalazi i na stranim i hrvatskim streetstyle blogovima. U asortimanu Tradate butika prevladavaju haljine, a upravo to je i Martinin najdraži komad.

„Obožavam haljine, luda sam za njima. Iskreno, ne mogu prebrojati koliko ih imam u ormaru“, kroz smijeh je komentirala.

Dio ponude butika preslika je Martininog stila, a ostatak kolekcije je u duhu trenda, prilagođen tržištu i, naravno, željama klijenta. Trenutačno Martina planira preuređenje postojeće trgovine, i otvaranje nove u užem centru Zagreba.

 | Autor: Davorin Višnjić/Pixsell Davorin Višnjić/Pixsell Kreativnost, prepoznatljiv stil i kvaliteta karakteriziraju ovaj mali zagrebački butik, a to znaju i vjerni kupci. Tijekom 25 godina mijenjali su se trendovi, u trgovini su kupovale majke i njihove kćeri, a vjerujemo da će i unuke kupiti pokoji komad u butiku Tradate.

U galeriji pogledajte detaljnije ponudu butika Tradate (Vlaška 66)...

Photo: Davorin Višnjić/Pixsell

Komentari 0