Šarene i unikatne narukvice benda Borbolete obišle su svijet, a potražite ih na Mondu koji je jedno od službenih prodajnih mjesta. Borboleta narukvice popularno su nazvane i srećonošama, a nastale su iz strasti i inspiracije kreativnog tima koji okuplja Nicolas Concept Store. Narukvice su izrađene ručno od svilenog konca, poludragog kamenja i pozlaćenih leptira, kao zaštitnog znaka Borbolete.
Neodoljivim dizajnom i širokim rasponom boja, Borbolete su u kratkom vremenu osvojile ne samo hrvatsko, već i inozemno tržište, tako da se danas mogu kupiti u nekim od najprestižnijih svjetskih trgovina kao što su Excelsior ili Antonia u Milanu, dok se na domaćem tržištu prodaju na adresama poput Nicolas Concept Store u Zagrebu i Hvaru, ID Concept Storeu u Splitu, Croots u Hvaru i na Mondo Internet Supershopu.
U novoj kampanji popularni brend nakita Borboleta po drugi put je kao zaštitno lice odabrao Tatjanu Dragović, poznatu hrvatsku manekenku sa zavidnom inozemnom karijerom. Kampanja ima i plemenitu svrhu jer će dio sredstava od prodaje biti doniran Klinici za ženske bolesti i porode u Petrovoj za kupnju ultrazvučnog aparata E8, kojim se dijagnosticiraju malformacije i srčane mane ploda u ranoj trudnoći.
Narukvice imaju i status omiljenog dara, ponajviše kao narukvice prijateljstva, a jedan od najpopularnijih Borboleta citata kaže: "Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship". Mondo od svojih početaka prati i podržava brend Borboleta, a uskoro stiže i nova kolekcija jedinstvenih narukvica.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.