Saponia je u povodu svoje velike obljetnice 120 godina postojanja, u sklopu promotivnih aktivnosti, odlučila pokrenuti kampanju koja se potpuno razlikuje od svega što je tvrtka do sada radila. Naime, u Saponiji su se zapitali gdje nestaju čarape tijekom pranja, a kako bi odgonetnuli tu vječnu misteriju, odlučili su angažirati vjerne potrošače.
suradnji s reklamnom agencijom Imago iz Zagreba, osmišljen je inovativan i zanimljiv TV spot koji kroz stop animaciju ulazi u tajni svijet nestalih čarapa. Spotom se pozivaju gledatelji da posjete stranicu www.tajnanestalihcarapa.hr i svojom teorijom pridonesu otkrivanju ove velike tajne, a Saponia je za one najzanimljivije pripremila vrijedne nagrade.
Osim kroz TV spot i web stranicu, u potragu se krenulo kroz skoro sve medijske kanale, a isto tako kroz privjesnice na pakiranjima, postere na praonicama rublja, itd. Zaigrajte svi, ovom simpatičnom kampanjom pokušajte odgonetnuti kamo nestaju te naše čarape.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.