S više od pedeset godina tradicije u izradi dioptrijskih i sunčanih naočala, hrvatska tvornica Ghetaldus - vodeći domaći proizvođač dioptrijskih i sunčanih naočala, ovih dana predstavlja reizdanje svojih kultnih modela sunčanih naočala pod nazivom Ghetaldus Vintage sezona 2013.
Originalni modeli sunčanih naočala iz 1960-ih do 1980-ih godina, pod kreativnim vodstvom modne dizajnerice Anamarije Brkić (A'Marie) i kreativnog genijalca Maura Massarotta (Sheriff&Cherry), dobili su osuvremenjeni izgled minimalnim, ali efektnim intervencijama.
„Zajedno s Anamarijom reeditirali smo modele da su i dalje klasični, no da imaju, primjerice, laganu nijansu boje. Pola kolekcije je od žice, odnosno od silver nickel, veoma finog materijala, a drugi dio se sastoji od standardnih Ghetaldusovih kalupa i standardna Ghetaldusova tehnologija s kojom se rade naočale. Promijenili smo dosta leće tako da u ponudi postoje različite leće, primjerice gradit leća i leće u raznim nijansama. Moram naglasiti da su leće veoma kvalitetne“, objasnio je Mauro Massarotti, modni dizajner i kreativni direktor Sheriff&Cherryja.
Osim samih naočala cijela Anamarijina i Massarottova kreativna filozofija kao i prezentacija kolekcije kroz kreativnu kampanju i internetske stranice, stvaraju novu dimenziju ovog domaćeg brenda te pozicioniraju Ghetaldus Vintage kolekciju kao jedan važan događaj u uspješnom vremeplovu Ghetaldusove tradicije od 1948. godine na ovamo. Ovakvim redizajnom svojih kultnih modela Ghetaldus svoje povijesno nasljeđe približava novim generacijama.
„Meni su svi modeli veoma dragi. Osobno volim malo veće okvire i sviđaju mi se posebno oni napravljeni od žice. Super mi je takozvani Tito look. Cijene se kreću između 400 do 450 kn. Ono što smo sad napravili je mali preview ponude koji kreće već u prodaju. Imamo seriju od oko 300tinjak naočala koja će se prodavati u Pop up storeu, a od 28.09. počinjemo prodaju putem web trgovine. Zadovoljan sam i s kampanjom, cjelokupni projekt je zaokružena priča“, naglasio je Mauro Massarotti.
Predstavljanje kolekcije sunčanih naočala Ghetaldus Vintage prati i kreativna kampanja koju je snimio nagrađivani fotografski dvojac Decker+Kutić po kreativnim vodstvom Maura Massarotta i Anamarije Brkić. U sklopu ekskluzivne prezentacije kolekcije Ghetaldus Vintage na zagrebačkom Zrinjevcu otvoren je i privremeni Ghetaldus Pop Up Store u kojem su, u periodu od 19. do 28. travnja 2012., ekskluzivno izloženi i u ograničenoj količini na prodaju ponuđeni modeli iz najnovije kolekcije Ghetaldus Vintage 2013.
Nova ekskluzivna kolekcija nudi muške, ženske i uniseks modele koji su u isto vrijeme klasični, retro, elegantni i s dozom moderne razigranosti – idealne sunčane naočale za sve trendsetere!
U galeriji detaljnije pogledajte kreativnu kampanju...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.