Stars 18. lipnja 2018.

Teorija urote: Novi spot Beyoncé i Jay Z-ja jasno pokazuje da su iluminati

Beyonce/ Youtube.

Beyoncé i Jay Z zajedno su napravili album, a objavili su i zajednički spot za pjesmu Apes**t. Spot je snimljen u pariškom Luovreu, a nije dugo trebalo da krenu prve priče o tome kako je spot čisti dokaz da su iluminati

Nakon dugog iščekivanja brojnih fanova, u prodaju je pušten zajednički album Beyoncé i Jay Z-ja, pod naslovom Everything is love. Odmah nakon toga, na Beyonceinom Youtube kanalu objavljen je spot za pjesmu Apes**t. Radnja spota smještena je u Louvre, a Beyonce, Jay Z i hrpa plesača kreću se oko najčuvanijih i najvrjednijih umjetničkih djela na svijetu. Zanimljivo je da su u muzeju, koji je neprestano prepun turista, njih dvoje i njihova grupa posve sami, a atmosfera je posve noćna. Sve to potpirilo je staru priču da su Beyoncé i Jay Z iluminati.

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

Teoretičari zavjere tvrde kako su iluminati zapravo drevno društvo koje manipulira svijetom, ali pritom nikad ne djeluje javno. Kriomice se inflitriraju u redove vlade, medija, školstva, a potom provode svoje destruktivne ideje poput stvaranja jedne globalne države, kontrole prirasta stanovništva, širenja zaraznih bolesti, kontrole svjetskih znanja. Naravno, njihovo društvo temelji se i na poganskoj i dijaboličnoj simbolici trokuta, svevidećih očiju i broja 666, a sanjaju o uspostavi Novoj Svjetskog Poretka. Osim za Beyonce i Jay Z-a, iluminatima navodno pripada Rihanna, Barack Obama, Oprah pa čak i Emmanuel Macron. Carteri osobno nikad nisu progovorili o povezanosti s tom skupinom, ali teoretičari zavjera uvjereni su kako su objavom ovog spota potvrdili tu informaciju i izašli iz ormara. Nas je ova teorija uistinu zaintrigirala pa smo u detalje analizirali spot i sva umjetnička djela koja se u njemu pojavljuju. 

Kao najočitiji razlog teoretičari navode odabir same lokacije - kultnog muzeja Louvre. Sam muzej, ako njih pitamo, puno je više od još jednog simbola Pariza. Za širu javnost, Louvre je prvi put doveden u vezu s iluminatima u knjizi Da Vincijev kod, ali tradicija te ideje puno je starija. Tajna je u piramidalnoj arhitekturi građevine izrađene od (navodno, mi ih nismo brojali) 666 komada stakla. Tri šestice zapravo predstavljaju sotonski broj, označavaju kraj božanske vladavine. 

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Nadalje, u Luovreu se čuva i Mona Lisa, zacijelo najpoznatija slika u povijesti umjetnosti. U njene su oči, navodno, smješteni znakovi prepoznavanja iluminata. Analitičari tvrde da je cijela slika prepuna kodova koje je ostavio sam Leonardo da Vinci, po prirodi ezoteričan i sklon simbolici. Prije gotovo 10 godina na jednom talijanskom institutu, uz pomoć najnovijih tehnologija, povjesničari umjetnosti uspjeli su djelomično pročitati što je točno ucrtano u njenim očima. U jednom se kriju inicijali LV, a sadržaj drugog nije moguće precizno odrediti.  Upravo tu ostavljen je prostor za maštu teoretičara koji tvrde da su ucrtani razni trokuti ili masonski simboli. Međutim, ono što zaokuplja pažnju u spotu je način na koji se Carteri postavljaju u odnos moći s Mona Lisom. Tijekom cijelog spota u prvom planu su oni, a ne najslavnija slika na svijetu. Koncentrirani su jedno na drugo, a ne na nju, kao da već znaju tajnu njenog osmijeha. Poruka je jasna - moćniji su od Mona Lise, žene nad čijim se tajanstvenim osmijehom lome koplja već gotovo pet stoljeća. Tek u posljednjoj sceni Carteri se okreću Mona Lisi i pritom izgledaju prilično religiozno. Teoretičari se s tim slažu - religiozno gledaju simbol prepoznavanja iluminata, jedino antikristu okreću se na taj način. Ničem drugom nisu podređeni, oni su na čelu svijeta. 

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

U jednom dijelu spota Queen B i Jay Z stoje pred kipom Afrodite s Milosa. U mitologiji, Afrodita je boginja ljepote, ljubavi i plodnosti. Grčki je pandan rimskoj Veneri. Kip Afrodite prema kojim par stoji potječe zapravo iz 2. st. prije Krista u razdoblju politeizma i poganske je naravi. Već ta činjenica bila je dovoljno indikativna. Teoretičari zavjere u tome su odmah vidjeli povezanost s kultom Lucifera. Naime, Venera ili Afrodita predstavljala se kao 'zvijezda jutarnja', a masoni vjeruju da je upravo Lucifer zvijezda jutarnja. 

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Nadalje, dvojac pozira i ispred Sfinge iz Tanisa. U egipatskoj mitologiji, sfinga predstavlja zvijer koja ima tijelo lava, glavu žene i krila ptice. Kao takva je i došla u grčku mitologiju i u europske kulturne tekovine. Bolji poznavatelji razlikuju nekoliko vrsta i posebnosti sfinge pa nije lako precizno odrediti što jest, a što nije prava sfinga. Jedna u čije podrijetlo ne sumnjamo je upravo ova ispred koje stoje Beyonce i Jay Z. Riječ je o jednoj od najvećih sfingi koja se može pronaći iz Egipta. Prikazuje mitsku zvijer koja je potpuno spremna za napad. To je neobično jer veći broj kipova sfingi prikazuje mirnu, ponekad čak i uspavanu, zvijer. Ova je, pak, budna, spremna da izmuči ljudska bića.Također, riječ je o sfingi koja je pripadala egipatskim kraljevskim dinastijama. Da, nismo ni mislili da će se snimati ispred neke skromnije sfinge. 

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Jedna od slika koja se pojavljuje više puta je i Krundiba Napoleona. Sliku je 1807. godine dovršio Jacques-Louis David, Napoleonov službeni slikar. Dimenzije ove slike su impozantne. Široka je više od devet, a visoka oko 6 metara, a njena je kompozicija nevjerojatne preciznosti.  S obzirom da se za samog Napoleona priča da je bio jedan od važnijih iluminata, izbor te slike nipošto nije iznenadio teoretičare zavjere. Kao šlag na tortu dolaze i priče da je Napoleon pola života proživio opsjednut demonima. U spotu ispred slike stoji Jay Z, a Beyoncé vodi vojsku plesačica koje kao da slave krunidbu Napoleona.

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Jedna od upetačljvih scena je ona ispred kipa Nike sa Samotrake, znanog i kao Krilata pobjeda. Riječ je o još jednom od mramornih kipova iz pretkršćanske ere. Kip je zapravo simbol pobjede Pergama, Rodosa i Rimljana nad Sirijcima. Povjesničari umjetnosti slažu da je ovo jedan od najelegantnijih kipova ikad izrađenih te da je prava šteta što mu nedostaje glava. Beyonce i Jay Z u spotu, prema teoretičarima, ne koriste ovaj kip kao simbol pobjede. Smatra se da su iskoristili to što nema glave pa ga predstavljaju kao obezglavljenog anđela koji više nema nikakvu moć.

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Ta teza čak dobije dodatni smisao kad se pojave figure ljudi leže na stepenicama ispod kipa, dok su nad njima uzdignuti Beyoncé i Jay Z. Njihovi položaji nipošto nisu prirodni - ili leže poput mrtvaca ili se kreću ispresijecanim pokretima poput marioneta. Antikrist se uzdigao, ljudi su pali. Ljudi su raznih rasa i boja kože, što zapravo ne označava ništa drugo doli činjenice da pred njihovom moći ne uzmiče baš nitko. 

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Kao posljednju problematičnu stavku teoretičari navode parodiranje kršćanskih motiva. Naime, u jednoj sceni pojavljuje se pieta, motiv u kojem Djevica Marija na ruke prima mrtvog Isusa. Taj motiv u katoličkoj tradiciji simbol je esktremne ljudske boli. Nakon tog prizora, pojavljuje se par koji erotično parodira tu scenu, vrijeđajući tako temeljne vjerske istine. 

 | Autor: Beyonce/ Youtube Beyonce/ Youtube

Na nama, dakako, nije da donosimo sud. Dok su neke teze uistinu nategnute, dobar dio njih savršeno se poklapa. Odlučili smo biti optimistični pa shvatiti ovo kao video Tonija Miluna, poduke iz povijesti umjetnosti. Radujemo se, dakako, novim spotovima Carterovih. 

Komentari 0