Stars

Secirali smo stil Meghan Markle i evo u čemu je njezina tajna

Sve što Meghan Markle navuče na sebe ili primi u ruku smjesta postaje globalni hit, a procjenjuje se da je njezin utjecaj na modno tržište čak i veći od onog Kate Middleton

Kad se Meghan Markle prvi put poslije zaruka s princom Harryjem pokazala na službenom događanju, nosila je torbicu marke Strathberry; taj model torbice, Midi Tote, rasprodan je za točno 11 minuta, a promet na mrežnoj stranici škotske tvrtke porastao je za 5000 posto. 

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver

 | Autor: Getty/Chanel Getty/Chanel

Kad se u siječnju pojavila u crnim trapericama Hiut Denim, potražnja za tim trapkama tako je porasla da se dotad mali proizvođač iz Walesa morao preseliti u veću tvornicu. U čijoj će vjenčanici bivša glumica stati pred oltar i nekoliko dana prije vjenčanja se ne zna, ali jedno je već sad jasno: tko god bio dizajner  - Erdem Moralioglu, Burberry, Ralph &Russo - nakon kraljevskog vjenčanja 19. svibnja mladenke sa svih strana svijeta zatrpat će ga narudžbama. 

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver Kad se pojavila u crnim trapericama Hiut Denim, potražnja za tim trapkama tako je porasla da se dotad mali proizvođač iz Walesa morao preseliti u veću tvornicu

Sve što Meghan Markle navuče na sebe ili primi u ruku smjesta postaje globalni hit i tako je otkako su glumica i princ prvi put zajedno izišli u javnost kao par, lani u rujnu na igrama Invictus u Torontu. Tad je Meghan nosila poderane traperice marke Mother i torbu Everlane i to je imalo upravo čudesan učinak: taj model traperica rasprodao se u roku od tri dana, dok su u Everlaneu napravili listu čekanja od čak 20 tisuća zainteresiranih kupaca koji žele istu torbu kakvu je imala Meghan. 

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver

Svaki sljedeći njezin izlazak djelovao je jače od bilo kakve reklamne kampanje. Bijeli kaput kanadske marke Line the Label u kojem je objavila zaruke s Harryjem smjesta se rasprodao, a mrežna stranica se srušila pod navalom kupaca, dok je draguljarnica Birks čije je naušnice od zlata i opala nosila tom prigodom zabilježila porast posjeta od čak 500 posto. U Birksu kažu da su njihov nakit nosile i druge slavne osobe, na primjer tenisačica Serena Williams koja je sasvim sigurno planetarno poznata, ali nikad nitko nije tako potaknuo prodaju kao Meghan.

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver

 | Autor: Birks Birks

U čemu je tajna? Na lijepoj i mladoj dugonogoj ženi s vitkom figurom – visoka je 170 cm, a teška između 58 i 61 kg – i krpa će izgledati dobro, ali ne radi se samo o tome.  Meghan ima stila i zna kombinirati, i to ne samo luđački skupe dizajnerske komade o kojima obični smrtnici mogu samo sanjati, nego i haljine, torbe i cipele po pristupačnijim ili bar srednjim cijenama; torba Everlane tako stoji pedesetak dolara, oko 300 kuna, dok je Strathberry nešto skuplji, oko 5000 kuna, ali ipak dostupniji u usporedbi s torbama Louis Vuitton ili Hermes kojima se cijene kreću od 20.000 kuna na više. Meghan, doduše, nosi i torbice Vuitton, ali ne bježi ni od zbilja jeftine konfekcije kao što je pulover s visokim ovratnikom iz robne kuće M&S ili kaput američke konfekcijske marke J Crew.  

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver Kaput J Crew
Po tome je slična bivšoj Prvoj dami Amerike, Michelle Obama, čiji su stil oponašale brojne Amerikanke, a također je nosila konfekcijske haljine i džempere, posebno J Crew. Amerikanka Meghan je tako za Međunarodni dan žena domoljubno odjenula ogrtač J Crew koji stoji prihvatljivih 300 dolara, ali ipak uz nešto skuplje hlače američkog dizajnera Alexandera Wanga i torbicu Josepha Altuzzare po cijeni od oko 12.000 kuna. No, često promovira i kanadske brendove koje je zavoljela dok je snimala seriju «Suits» u Kanadi, kao što su Mackage, Line the Label, Aritzia, Sentaler ili Soia and Kyo, među čijim su obožavateljima Taylor Swift i Emma Stone, ali bome i dizajnere i brendove svoje nove britanske domovine, poput Burberryja, Hobbsa, Stelle McCartney i svoje prijateljice Mishe Nonoo.

 | Autor: Getty/Guliver Getty/Guliver Meghan često nosi i odjeću koju dizajnira njezina prijateljica Misha Nonoo
Premda se  Meghan potpuno povukla s društvenih mreža, jer budućoj članici kraljevske obitelji i ipak ne priliči visjeti na Facebooku, pisati blog i predstavljati svoje odjevne kombinacije na Instagramu, mediji je prate u stopu, a svaka objavljena fotografija prenosi se preko interneta, komentira i oponaša. Bar dva bloga, Mad about Meghan i Meghan’s Mirror, posvećena su njezinom modnom stilu pa se ondje pomno bilježe ležerni outfiti u kojima Meghan ide na jogu - tenisice su Nike Classic Cortez, sunčane naočale Ray-Ban Aviators, a tajice Adidas Supernova Climacool Mesh-Paneled Leggings - ili lepršave haljinice poput one zelene s cvjetnim uzorkom marke Self Portrait koju je odjenula u posjetu Australiji.


Procjenjuje se da je Meghanin utjecaj na modno tržište čak i veći od onog njezine buduće šogorice Kate Middleton te bi bi, izražen brojkama, mogao dosegnuti 150 milijuna funti, odnosno 166 milijuna eura. A to je samo što se tiče mode. Vjenčanje Meghan i Harryja bit će ne samo romantična kruna njihove ljubavne veze, nego i krupan financijski događaj koji će Londonu i Britaniji donijeti oko – milijardu funti. 

 

Photo: Getty/Guliver
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • vanja11

    Isprobajte www.whishmatch . com. Modernu web stranicu za ljude slobodnog razmišljanja. Postavite svoje slike, videa. Budite autentični, dajte validaciju svojim poznanicima. Mi nismo samo pornografija, mi smo stranica za moderne ljude, brzog životnog stila i slobodnih razmišljanja.