Sve što Meghan Markle navuče na sebe ili primi u ruku smjesta postaje globalni hit, a procjenjuje se da je njezin utjecaj na modno tržište čak i veći od onog Kate Middleton
Kad se Meghan Markle prvi put poslije zaruka s princom Harryjem pokazala na službenom događanju, nosila je torbicu marke Strathberry; taj model torbice, Midi Tote, rasprodan je za točno 11 minuta, a promet na mrežnoj stranici škotske tvrtke porastao je za 5000 posto.
Kad se u siječnju pojavila u crnim trapericama Hiut Denim, potražnja za tim trapkama tako je porasla da se dotad mali proizvođač iz Walesa morao preseliti u veću tvornicu. U čijoj će vjenčanici bivša glumica stati pred oltar i nekoliko dana prije vjenčanja se ne zna, ali jedno je već sad jasno: tko god bio dizajner - Erdem Moralioglu, Burberry, Ralph &Russo - nakon kraljevskog vjenčanja 19. svibnja mladenke sa svih strana svijeta zatrpat će ga narudžbama.
Sve što Meghan Markle navuče na sebe ili primi u ruku smjesta postaje globalni hit i tako je otkako su glumica i princ prvi put zajedno izišli u javnost kao par, lani u rujnu na igrama Invictus u Torontu. Tad je Meghan nosila poderane traperice marke Mother i torbu Everlane i to je imalo upravo čudesan učinak: taj model traperica rasprodao se u roku od tri dana, dok su u Everlaneu napravili listu čekanja od čak 20 tisuća zainteresiranih kupaca koji žele istu torbu kakvu je imala Meghan.
Svaki sljedeći njezin izlazak djelovao je jače od bilo kakve reklamne kampanje. Bijeli kaput kanadske marke Line the Label u kojem je objavila zaruke s Harryjem smjesta se rasprodao, a mrežna stranica se srušila pod navalom kupaca, dok je draguljarnica Birks čije je naušnice od zlata i opala nosila tom prigodom zabilježila porast posjeta od čak 500 posto. U Birksu kažu da su njihov nakit nosile i druge slavne osobe, na primjer tenisačica Serena Williams koja je sasvim sigurno planetarno poznata, ali nikad nitko nije tako potaknuo prodaju kao Meghan.
U čemu je tajna? Na lijepoj i mladoj dugonogoj ženi s vitkom figurom – visoka je 170 cm, a teška između 58 i 61 kg – i krpa će izgledati dobro, ali ne radi se samo o tome. Meghan ima stila i zna kombinirati, i to ne samo luđački skupe dizajnerske komade o kojima obični smrtnici mogu samo sanjati, nego i haljine, torbe i cipele po pristupačnijim ili bar srednjim cijenama; torba Everlane tako stoji pedesetak dolara, oko 300 kuna, dok je Strathberry nešto skuplji, oko 5000 kuna, ali ipak dostupniji u usporedbi s torbama Louis Vuitton ili Hermes kojima se cijene kreću od 20.000 kuna na više. Meghan, doduše, nosi i torbice Vuitton, ali ne bježi ni od zbilja jeftine konfekcije kao što je pulover s visokim ovratnikom iz robne kuće M&S ili kaput američke konfekcijske marke J Crew.
Po tome je slična bivšoj Prvoj dami Amerike, Michelle Obama, čiji su stil oponašale brojne Amerikanke, a također je nosila konfekcijske haljine i džempere, posebno J Crew. Amerikanka Meghan je tako za Međunarodni dan žena domoljubno odjenula ogrtač J Crew koji stoji prihvatljivih 300 dolara, ali ipak uz nešto skuplje hlače američkog dizajnera Alexandera Wanga i torbicu Josepha Altuzzare po cijeni od oko 12.000 kuna. No, često promovira i kanadske brendove koje je zavoljela dok je snimala seriju «Suits» u Kanadi, kao što su Mackage, Line the Label, Aritzia, Sentaler ili Soia and Kyo, među čijim su obožavateljima Taylor Swift i Emma Stone, ali bome i dizajnere i brendove svoje nove britanske domovine, poput Burberryja, Hobbsa, Stelle McCartney i svoje prijateljice Mishe Nonoo.
Premda se Meghan potpuno povukla s društvenih mreža, jer budućoj članici kraljevske obitelji i ipak ne priliči visjeti na Facebooku, pisati blog i predstavljati svoje odjevne kombinacije na Instagramu, mediji je prate u stopu, a svaka objavljena fotografija prenosi se preko interneta, komentira i oponaša. Bar dva bloga, Mad about Meghan i Meghan’s Mirror, posvećena su njezinom modnom stilu pa se ondje pomno bilježe ležerni outfiti u kojima Meghan ide na jogu - tenisice su Nike Classic Cortez, sunčane naočale Ray-Ban Aviators, a tajice Adidas Supernova Climacool Mesh-Paneled Leggings - ili lepršave haljinice poput one zelene s cvjetnim uzorkom marke Self Portrait koju je odjenula u posjetu Australiji.
Procjenjuje se da je Meghanin utjecaj na modno tržište čak i veći od onog njezine buduće šogorice Kate Middleton te bi bi, izražen brojkama, mogao dosegnuti 150 milijuna funti, odnosno 166 milijuna eura. A to je samo što se tiče mode. Vjenčanje Meghan i Harryja bit će ne samo romantična kruna njihove ljubavne veze, nego i krupan financijski događaj koji će Londonu i Britaniji donijeti oko – milijardu funti.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Miss7 dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Miss7 te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
vanja11
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.