Stars 27. travnja 2018.

Nahvalila tuš za oči jer je izdržao - i prometnu nesreću?!

Twitter.

Slučaj djevojke koja je imala prometnu nesreću te sa Schantzovim ovratnikom opalila selfie i dala 5 zvjezdica tušu za oči – koji je nakon svega ostao netaknut – još uvijek mi skače po glavi

Medicinska sestra Shelby imala je prometnu nezgodu. Nakon 8 sati u hitnoj, opalila je selfie i vidjela da je njezin tuš za oči netaknut nakon svega. Kasnije je tu sliku koristila kao recenziju u kojoj je nahvalila brend. Njezina objava ide; 
'Ovaj proizvod je stvarno genijalan. Zaustavila sam auto na autocesti kako bi pomogla drugom vozaču sa zaustavljenim automobilom, kada se u mene zaletio treći vozač. Hitna pomoć me odvela u ambulantu, gdje sam se zadržala 8 sati. Maskara, zajedno sa svim ostalim make up proizvodima razlila se po licu od plakanja i brisanja, ali ne i moj tatoo tuš za oči. Postam svoju fotografiju, da i vi vidite o čemu pričam. Nikad više ne kupujem drugi tuš za oči.'

 | Autor:
I bome, na slici, djevojka, razmazane maskare sa Schantzovim ovratnikom, ali tuš kao da je sišao s obrađene reklamne fotografije. 
'Kao medicinskoj sestri, koja radi po 12 sati u smjeni, potreban mi je make up koji može izdržati takav napor. A napravila sam selfie kako bi mami poslala sliku da ne brine, i u slučaju potreba za osiguranje. Kasnije sam objavila fotografiju na Instagramu, kako bi što više ljudi vidjelo o kakvom je proizvodu riječ. Recenziju tuša sam ostavila na nekom beauty portalu, zajedno sa slikom kao dokazom', izjavila je Shelby za Independent. 

Među komentarima stajali su i oni o tome kako bi sam brend trebao reagirati u slučaju ovakvog nevjerojatnog PR-a. Slažem se, da je brend dasa, medicinska sestra i sve njezine kolegice dobile bi svaka po 20 tuševa za oči, pa neka im traje godinama. Da vidiš objava nakon toga! Jer ovo je najiskrenija neplaćena recenzija koju je proizvod mogao dobiti, a samim time oni su dobili i na svojoj vjerodostojnosti – što je danas cilj svakom brendu. Da mu vjerujete. No, s druge strane… koliko se daleko točno ide radi objave? Otkud potreba da recenziramo proizvod slikom na kojoj smo doslovce u hitnoj ambulanti, razmazane, uplakane, s potencijalnim lomovima ili krvarenjima? Sve se svodi na isti pojam – utjecati, odnosno 'Influence'. Htjeli, ne-htjeli, svi želimo biti utjecajni u nekom području, a danas imamo savršenu platformu za to. Pa što god nas izdvojilo iz mase, valjda je ok, jel'?

 | Autor:
 

Komentari 0