- Prema najmjerodavnijoj internetskoj analitici Gemius miss7 grupa je u studenom ostvarila rekorde po svim parametrima
- Imali smo 1.520.218 jedinstvenih korisnika, odnosno više od milijun i pol unique usera, što je apsolutni rekord ne samo miss7 grupe - već i bilo kojeg ženskog medijskog brenda u Hrvatskoj
- Facebook stranice miss7, missMAME, missZDRAVE i missGASTRA zajedno imaju preko 827 tisuća fanova te 159 tisuća Instagram pratitelja
Ne moramo ti posebno objašnjavati da smo mi tu zbog tebe. I zbog tebe se svakog dana trudimo biti sve bolji te se iz dana u dan nadamo se da ćemo te kvalitetnim, zabavnim, zanimljivim i motivacijskim sadržajem inspirirati i "nagovoriti" da budeš dio najjačeg ženskog medijskog brenda u regiji. Stavimo na stranu bilo kakvu poslovnu logiku, strategiju i biznis motivaciju, u konačnici si ti ona koja kreira sadržaj u miss7 grupi. Jer da nema tebe, ne bi bilo ni nas.
U vrijeme digitalne tehnologije, sve je mjerljivo. Zahvaljujući naprednom softwareu i analitici mi znamo što tebe zanima, koje tekstove voliš čitati i koliko vremena provodiš na njima. Naravno, nećemo uvijek pogoditi svačiji ukus, trudimo se imati mjeru u svim područjima i temama koje zanimaju modernu ženu u Hrvatskoj i regiji. U lifestyleu, modi, beautyju, zdravlju, roditeljstvu, gastronomiji...I brojke nam pokazuju koliko smo u tome uspjeli. Zato smo sretni kad su te brojke visoke - jer znamo da radimo dobar posao.
I zato smo u nešto više od godinu dana naš miss7 brend obogatili novim članovima ekipe - priključili su nam se missMAMA, missZDRAVA i missGASTRO, bivša Klokanica, Zdrava krava i Gastro. Baš zato da bismo napravili najveći ženski medijski brend na ovim prostorima i da bismo bili platforma na kojoj svaka žena može pronaći nešto za sebe. Svakog dana, svakog sata.
A u studenom su te brojke cijele miss7 grupe bile rekordno visoke pa ćemo ih, presretni, brže bolje podijeliti s tobom. Prema najmjerodavnijoj internetskoj analitici - Gemiusu - miss7 grupa je u studenom ostvarila rekorde po svim parametrima. Imali smo 1.520.218 jedinstvenih korisnika, odnosno više od milijun i pol unique usera, što je apsolutni rekord ne samo miss7 grupe - već i bilo kojeg ženskog brenda u Hrvatskoj.
Dovoljna demonstracija snage te brojke je da je miss7 grupa u tih mjesec dana ostvarila internetski doseg od 54%, što je za jedan brend koji nije primarno news platforma - nevjerojatan uspjeh. U prijevodu - sadržaj portala iz miss7 grupe u studenom je došao do preko polovice svih korisnika interneta u Hrvatskoj, što je nedostižna brojka mnogim jakim news portalima u državi. Dodatni pokazatelj uspjeha je veliki zaostatak najvećeg konkurenta miss7 grupe - prvi pratitelji su na 950 tisuća jedinstvenih korisnika, odnosno na više od pola milijuna jedinstvenih korisnika manje.
U studenom je miss7 grupa zabilježila i ogromnih 18.674.364 otvaranja stranica te 10.460.843 posjeta. Da, dobro si pročitala, gotovo 20 milijuna pageviewova i više od 10 milijuna visitsa.
Na društvenim mrežama miss7 također je bilježio sjajne rezultate. Facebook stranice miss7, missMAME, missZDRAVE i missGASTRA zajedno imaju preko 827 tisuća fanova te 159 tisuća Instagram pratitelja. A engagement rate, odnosno metrika koja mjeri razinu interakcije na društvenim mrežama, na Fejsu nam iznosi oko 5%, što na tako visoku brojku fanova, vjerujte nam, nije nimalo lagan zadatak.
A nemoj zaboraviti da miss7 ekipa ne radi najbolju žensku medijsku destinaciju samo na webu. Tiskano izdanje miss7 luksuzan je i privlačan magazin koji je izvrsno prihvaćen na tržištu i koji redovito dobiva izuzetno pozitivne kritike. Izlazi u svakom kvartalu i nudi vrhunski lifestyle sadržaj na gotovo 300 stranica glossy papira.
Doista se ponosimo našim brojkama, ali trebala bi biti ponosna i ti - ne samo zbog toga što si dio najvećeg ženskog medijskog projekta u Hrvatskoj, već zato što si dio ekipe koja rastura. Jer, ponovit ćemo ti, da nema tebe - ne bi bilo ni nas...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.