Iako smo je naviknuli gledati u zanimljivim ljetnim izdanjima, jedan nam je kupaći kostim dizajnerice i trendseterice Borne Kotromanić posebno zapeo za oko
Kako se u svijetu dizajna sve češće susrećemo s logomanijom, nije čudo da žene iz javnog života prate i takve vrste trendova. Iako je napadno pokazivanje loga trend koji smo lagano ostavili u 90-ima, čini se kako ih je trendi talijanska modna kuća Gucci ponovno vratila u modu. Nakon desetak različitih, uglavnom monokromatskih badića koje je pokazala svojim pratiteljima na Instagramu, Borna Kotromanić se sada odlučila za jednodijelni kupaći kostim s potpisom kuće Gucci.
Cijelo izdanje Borna Kotromanić je uokvirila retro elementima - velikim naočalama u stilu 60-ih, tirkiznim kratkim hlačicama te zanimljivom maramom na glavi iste tirkizne boje.
Ovaj Gucci jednodijelni kupaći kostim pravi je vintage komad pa nije niti dostupan u trgovinama ili on line prodaji. Ipak, ako ti se sviđa logo na kupaćem kostimu, možda je dobar i povoljniji odabir - high street badići sa sloganom...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.