Stars

Čitateljice odabrale: ovo su nam najdraži brendovi

Po prvi puta miss7 dodjelio je nagrade Millenial Brand Award powered by miss7. Nagrađeno je 12 brendova koje su naše čitateljice odabrale kao najomiljenije tijekom velikog istraživanja o hrvatskoj milenijalki. Ovdje su Nivea, H&M, Lidl...

Imaš li omiljeni šampon za kosu, kremu za lice, brend traperica? Hranu uvijek kupuješ u istoj trgovini i baš taj automobil ti je super? Sve si nam otkrila u velikom online istraživanju koje je proveo miss7 o životnim navikama hrvatskih milenijalki, žena u dobi od 20 do 37 godina koje su, usput, i naše najbrojnije čitateljice. Između ostaloga glasalo se o najomiljenijim brendovima hrane, odjeće, preparativne i dekorativne kozmetike, mobitela, najdražem lancu trgovina, banci... Kriteriji su bili najomiljeniji brend i najprisutniji brend, bilo je 14 različitih kategorija i imamo 12 pobjednika (jer imamo i dva dvostruko nagrađena brenda!). Millenial Brand Award powered by miss7 odsada će se dodjeljivati svake godine, a čitateljice će i dalje odlučivati tko je osvojio njihovo srce i zadobio povjerenje. A evo što su izjavili prvi pobjednici odnosno predstavnici brendova koje ste vi izabrale kao svoje naj, naj:  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji brend hrane  -  PODRAVKA

"Prije svega milenijalke su odrasle uz Podravku i kroz cijeli život imale su priliku uvjeriti se u kvalitetu naših proizvoda i noviteta koje stvaramo zajedno s njima. A u čemu leži tajna uspjeha? Više ih je, no primarno su to kvaliteta i inovativnost nastala istraživanjima potreba potrošača, i to se ne odnosi samo na hranu, nego i ostale projekte koje pokrećemo te platforme na kojima smo prisutni."

MAJA JURKOVIĆ I ANA MURGIĆ, digitalne komunikacije  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji brend pića  - COCA-COLA

"Coca-Cola je najomiljenije piće na svijetu što znači da ga pišu sve dobne skupine. I muškarci i žene. Što se tiče konkretno milenijal žena Coca-Cola ima konkretnu komunikaciju i prema ženama bilo da je riječ o komunikaciji ispijanja pića u kafićima odnosno dok smo vani ili dok smo kod kuće pa nešto kuhamo i jedemo."

KRISTIJAN MATIJAŠEVIĆ, senior brand manager za Hrvatsku, BiH i Sloveniju  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najposjećeniji trgovački lanac  - LIDL

"Vidjeli smo istraživanje da su milenijalke smart shopperi, smatramo da su baš zato izabrali Lidl kao preferirani trgovački lanac. Najbitniji im je omjer cijene i kvalitete, a po tome je Lidl prepoznatljiv među kupcima u Hrvatskoj."

MARINA DIJAKOVIĆ, voditeljica sektora korporativnih komunikacija  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji modni brend - H&M

 IVONA RAUCH (marketing manager za Hrvatsku i Sloveniju) i DANIJELA VRDOLJAK (showroom)  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najprisutniji modni brend - ADIDAS

"Mogu istaknuti zapravo nekoliko uzroka koje vidim kao razlog zašto bi milenijalke odabrale adidas kao najprisutniji modni brend obuće. Općenito, znači ne govoreći samo o hrvatskim milenijalkama, svakako na to utječu dva velika trenda: modni urbani trend i sneaker kultura te trend zdravog života. I jednom i u drugom trendu zapravo adidas je jedan od brendova koji su preteče. A sad što se tiče hrvatskih milenijalki, mogu reći da adidas već 10 godina ulaže u hrvatsko tržište što znači da smo mi milenijalke uhvatili dok su još bile tinejdžerice. Očito smo im zapeli za oko i dan-danas nas primjećuju, ali još uvijek komuniciramo s njima. One, zajedno sa generacijom Z zapravo su ključne i u našem su fokusu za marketinšku strategiju. Žene su najbolji kupci i uvijek je ugodno s njima komunicirati!"

IVANA MIĆIN, voditeljica marketinga  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji brend dekorativne kozmetike - MAX FACTOR

"Osvrnut ću se na dio da su milenijalke tradicionalne. Max Factor je najtradicionalniji brend na našem tržištu i po meni je to brend koji im pruža tu sigurnost, tradicionalnost, klasiku koju milenijalke vole. Mi jesmo tradicionalni, a u istom trenu pratimo trendove, baš poput njih samih."

ARIJANA PLAVANJAC, brand manager
 | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji brend preparativne kozmetike i najprisutniji brend preparativne kozmetike -  NIVEA 

"Niveu su koristile naše bake i užasno smo ponosi što ih koriste i milenijalke. To pokazuje da radimo dobar posao i da idemo u korak s trendovima. Razgovaramo s potrošačima, osluškujemo njihove potrebe, komuniciramo s njima očito na dobar način tako da nas prepoznaju, nudimo value for money – koji one i prepoznaju."

 MAGDALENA MLINARIĆ BLAIĆ, (Beiersdorf)

(S lijeva na desno: Dobrila Zorić (Filip Trade), Nataša Lujanac, Mateja Švađumović, Magdalena Mlinar Blaić (Beiersdorf), Žana Dinić (Filip trade)i  Nives Hrgić ( Beiersdorf)  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najprisutniji brend dekorativne kozmetike - ESSENCE

"Ovo je veliko priznanje, ova nagrada. Kao prvo, brend essence ima odličan omjer cijene i kvalitete. Milenijalke su nas zbog toga prepoznale. Jedna od najvećih prednosti je što si djevojke prozivode essence mogu priuštiti. Kvalitetnu, a povoljnu kozmetiku. Ovo je vesela, šarolika kozmetika koja prati trendove."

MATILDA MILIČIĆ, PR  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji brend mobitela - SAMSUNG

"Milenijalke obožavaju naš proizvod zato što smo u svojem istraživanju i razvoju već počeli adresirati njihove potrebe. Prije svega društvene mreže, a osim toga tu je i onaj cijeli koncept sharinga, ne samo kroz društvene mreže nego i direktno te bilježenja savršenih momenata s fotografijom, a tu naši uređaji jako dobro rezoniraju unutar te ciljane skupine. Plus: naravno, prilagodili smo i komunikaciju što se može vidjeti i sada na S9+ komunikaciji koja je vani gdje je noseća boja komunikacije ljubičasta odnosno lilac purple."

HRVOJE RENDULIĆ, voditelj marketinga za telekomunikacije za Adriatic regiju  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najomiljeniji teleoperater - TELE2

"Za milenijalke je svojstveno da su uvijek u pokretu, u doticaju s informacijama i ovisne o internetu, a mi, u Tele2, omogućujemo da uvijek budu povezane, osiguravajući im jedini stvarno neograničeni internet na mobitelima. Vjerujemo da smo njihova srca osvojili našom prepoznatljivom, drugačijom i neustrašivom komunikacijom te aktivnom prisutnošću u digitalnim kanalima, osobito na društvenim mrežama."

BILJANA FRANK, voditeljica za akviziciju korisnika unaprijed plaćenih proizvoda i IVAN LANDEKA, specijalist razvoja unaprijed plaćenih proizvoda s Marcelom Rukavinom, voditeljicom prodaje medijskih rješenja 24sata grupe  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najprisutniji brend automobila - VW

"Iznimno mi je zadovoljstvo što je upravo prilikom predstavljanja hrvatske milenijalke, uspješne, samopouzdane žene koja zna što želi, marka Volkswagen prepoznata kao najprisutniji brend na tržištu. Zahvaljujući brojnim mogućnostima individualizacije eksterijera i interijera automobila, marka Volkswagen potiče svoje vozače da jasno izraze svoj stil i stav - čak i na cesti."

JELENA ŠTRITOF, marketing asistent  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Najbolja banka - PBZ

"Još prije deset godina smo prepoznali snagu i jakost mladih ljudi, kao i njihovu važnost kao budućih klijenata banke. I počli smo kontinuirano i sustavno razvijati odnos prema studentima, imamo posebne uvjete i pakete za studentsku populaciju. Kontinurano smo radili na komunikaciji prema mladim ljudima. Radimo i s milenijalcima koji nisu studenti. Pokušavamo im pojasniti bankarski svijet na njima razumljiv način. Baš poput kampanje koju je PBZ pokrenuo - tražimo PBZ vlogere koji će klasične pojmove poput bankarstva, novca i štednje objasniti jezikom svoje generacije."

MARIJA GAČIĆ NIMAC, izvršna direktorica komunikacija i oglašavanja  | Autor: Marko Lukunić/Pixsell, Miss7 Marko Lukunić/Pixsell, Miss7

Photo: miss7

Komentari 0