Stars

Cindy Crawford: 5 tajni zbog kojih i u 51-oj izgleda čarobno

Od nje vrijedi učiti - pokupi Cindyne trikove za njegu tijela, nanošenje maske za kosu i doznaj kako uz čokoladu uspijeva zadržati super figuru

Cindy Crawford je slavni supermodel iz 80-ih i 90-ih, kada su se njezino vitko, ali curvy tijelo i duge noge stavljali na pijedestal. Priznaje, nekoć je vježbala samo da bi izgledala dobro u kupaćem kostimu, dok danas je oduševljava činjenica da osim što izgleda dobro - ona je i snažna! Ušli smo u njen svijet i prikupili 5 najboljih savjeta o održavanju tijela u formi i tome kako izgledati dobro, ali i istovremeno se osjećati dobro.  | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

1. Prvo se oljušti

Cindy se kune u piling tijela, točnije u "dry-brushing"; koristi tehniku četkanja tijela kako bi uklonila sve mrtve stanice kože na rukama i nogama, a zatim se dobro namaže uljem za tijelo. "Zašto se truditi mazati kremama koje hrane kožu, ako prvo ne uklonimo mrtve stanice?!", izjavila je.

2. Štiti kožu

Rigorozna je u nanošenju SPF-a za dan i retinola za večer. Nakon nanošenja pudera na točke gdje želi izgledati malo sjaja nadoda malo seruma za pomlađivanje iz vlastite beauty linije "Meaningful Beauty".   | Autor: PR/WhatsApp PR/WhatsApp

3. Opusti se

Iako svoju teretanu koristi svaki dan, minimalno jednom tjedno ide na planinarenje ili trenira. Predlaže ples na šipci ili njegovu fitness inačicu kao odličnu tjelovježbu koju je zabavno raditi s grupom prijateljica; "Na tim satovima je toliko mračno da ti praktički ne može biti neugodno!", zaključila je Crawford.

4. Počasti se

Svaku večer pojede malo tamne čokolade jer zna da bi bez nje mogla pojesti još hrpu toga i ne bi se zadovoljila. Kako kaže, jede 80 posto dobro 80 posto vremena - zgodna fora, zar ne?

5. Posveti se kosi

Cindy ima odličan trik za intenzivno djelovanje maske za kosu - ako želi oprati kosu tijekom dana, uvijek će na kosu prije vježbanja nanijeti masku i onda s njom vježbati. Kaže da maska posebno dobro penetrira u vlasi dok vježba kardio. 

Photo: PR/WhatsApp

Komentari 0