Već je svima poznato da je mjesec ožujak rezerviran za modu, najnovije modne trendove i naravno najveći i najdugovječniji domaći modni događaj - Cro A Porter. Devetnaesti po redu Cro A Porter održat će se od 21. do 24. ožujka 2012. i to čak na dvije lokacije. Ove sezone Cro A Porter će još jednom preispitati utjecaj mode na umjetnost i raskrinkati koliziju između tih svjetova.
Modno-umjetnički okršaj i ovoga puta održat će se u prostoru Westgate Shopping City-a, dok je novost za sve ljubitelje modne umjetnosti, kolaboracija između Cro A Portera i Kuće za ljude i umjetnost -LAUBA, koji će u zajedničkom projektu predstaviti presjek alternativne modne umjetnosti te umjetničke ekspresije domaćih autora.
Koketiranje između mode i umjetnosti prisutno je oduvijek, a danas je na hrvatskoj sceni veliki broj modnih virtuoza čije stvaralaštvo kroji hrvatski modni olimp. Cro A Porter će ove sezone pokušati razjasniti sveprisutni trend u modi - koji su to odjevni predmeti koji zaslužuju status muzejskog eksponata, a koje kreacije služe komercijalnoj i svakodnevnoj upotrebi, tko su dizajneri, a tko umjetnici i gdje je uopće granica između mode i umjetnosti.
Simbioza između mode i umjetnosti uvijek se odvija na dvosmjernom kolosijeku. Modni dizajn zadire u sferu umjetnosti, no i umjetnost često koristi elemente mode te upravo stoga ne iznenađuje suradnja sa Kućom za ljude i umjetnost – LAUBA, koja će najzornije prikazati kako Cro A Porter ove sezone nosi lice umjetnosti.
Što nam ove sezone pripremaju domaći modni autoriteti, kamo ih je odvela njihova inspiracija, gdje je granica njihovih modnih istraživanja i koje su barijere spremni ovoga puta rušiti, samo su neke od teza koje će najveća domaća modna dizajnerska imena - LukA, Anamarija Asanović, MAK by TEO Perić, Arileo, ELFS, Madame Demode, Andreja Bistričić, Etna Maar, XD Xenia Design, Tomislav Bahorić, Matija Vuica, Boris Pavlin, Linea Exclusive, Hippy Garden, Zigman, Jasmina Arnautović, Borna Rajić, Monika Sablić, Zoran Aragović, Sonja Lamut, Jelena Aleksić ... - otkriti u ovogodišnjem modnom duelu Cro A Portera. Međutim, u ovom duelu pobjednik je samo jedan, a to je u priči Cro A Portera moda i modni događaj kao umjetnički simbol kojeg je modna struka, kritika i šira javnost odavno prepoznala i neosporno pohvalila.
Svake sezone po uzoru na svjetske modne događaje Cro A Porter predstavlja svoj vizualni identitet stvarajući odvažnu i originalnu kampanju kojom se predstavlja i najavljuje ovosezonska modna vizija i poruka. Kao i svake godine ekipa vrhunskih kreativaca i profesionalaca stvara novu modnu priču. Tako je pred foto objektivom Marka Grubišića pozirala jedna od trenutno najzaposlenijih domaćih djevojaka van granica Hrvatske -Tatjana Šarić.
„Od samih početaka Cro A Portera pa do danas misao i vizija uvijek je bila ista, ponuditi najveći standard mode i presjek onog najboljeg na domaćoj modnoj sceni. Svake sezone bavimo se novim modnim istraživanjem i evolviramo u svakom pogledu, kreativnom i produkcijskom. Moda kao pojava i svakodnevna nužnost uvijek je temeljna okosnica i pokretač svake vizije i upravo stoga je njena transformacija neiscrpna. Cilj je uvijek isti, izazvati emociju, izazvati reakciju, te ponuditi modnoj kritici i publici vrhunski modni doživljaj!“, objasnio je Viktor Drago.
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.