Nakon predivne priče o kraljeviću i prosjaku iz radionice dvojca Twins stigla je još jedna zanimljiva kampanja mladog branda čija dominacija hrvatskom modnom scenom tek počinje.
Begović i Štimac snage su ponovo udružili s mladim fotografom Jakovom Baričićem u raskošnom prostoru zagrebačkog Muzeja za umjetnost i obrt koji gotovo da je već postao i zaštitni znak njihovog branda.
Ovog puta donose nam priču o krizmi u Slavoniji iz koje i sami dolaze, u silueti vidljivo inspirirani pedesetim godinama prošlog stoljeća, a u stylingu bogatim gozbama koje slavonske žene tradicionalno pripremaju u danima uoči krizme.
“Veliki dio inspiracije proizlazi iz slavonske trpeze kojoj se pridaje najviše pažnje prilikom pripreme krizme tako da na našoj odjeći možete vidjeti našiveno posuđe i salvete koje smo u odjevne predmete ukomponirali koristeći se tehnikom decoupagea. Kod izrade nakita koristili smo zlatni pribor za jelo od kojeg smo radili ogrlice i narukvice”, izjavili su Twinsi.
Dašak slavonskog života u kolekciju je donesen i maštovitim vezovima u obliku karakterističnih natpisa kao što je primjerice ''još sam kuharica mlada zato ne znam što ću kuhat sada'', ali i upotrebom paname koja se u narodu specifično naziva borica i koristi za izradu stolnjaka.
U galeriji pogledajte više fotografija...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.