Ljubiteljica cipela i glazbenica Severina Vučković u ulozi zaštitnog lica nastavlja i ove godine uspješnu suradnju s poznatim zastupnikom svjetskih robnih marki obuće Mass.
Početak modne kampanje proljeće/ljeto 2013. obilježava niz reklamnih vizuala u Severininom provokativnom stilu, a s najnovijim modelima iz Massove kolekcije. Kampanja pod nazivom „Mass čini razliku“ za cilj ima istaknuti raznovrsnot ponude koju Mass nudi svojim kupcima prikladnu za sva godišnja doba i sve prigode i prikazuje Severinu u sedam različitih modnih poza.
„Ambasadorica sam Massove obuće treću godinu za redom, kao i ovisnica o kvalitetnim cipela, tako da mi je iznimno drago što se suradnja s Massom nastavila. Osoba sam s estrade pa se moji modni stilovi često mijenjaju i razlikuju, moram priznati da se Massove cipele uklapaju u gotovo svaki outfit“, kazala je tom prigodom Severina.
Slogan „Mass čini razliku!“ najbolje opisuje ono što je Mass - raznoliki izbor, kvaliteta i trendovska obuću sa stilom za cijelu obitelj, za svaku prigodu i za sva godišnja doba. Severina je žena s tisuću lica i najbolje utjelovljuje poruku koju smo željeli prenijeti“, ističu u Massu.
Mass svoj prodajni program dijeli na dječju, žensku i mušku obuću, a svaku od njih još i na klasičnu, trendovsku i elegantnu obuću. Cijelokupna kolekcija biti će dostupna u svim prodavaonicama krajem ožujka.
Više slika pogledajte u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.