Nakon što je nedavno predstavio kampanju za aktualnu kolekciju „Eccessivo“, poznati hrvatski pret-a-porter dizajnerski brand Robert Sever sada predstavlja potpuno novu liniju u ponudi.
Riječ je o liniji „Robert Sever White“ koja sadrži kolekciju vjenčanica i detalja koji su potrebni svakoj mladenki. Povodom predstavljanja kompletno nove linije snimljena je i kampanja prve kolekcije unutar „White“ linije. Kampanju već tradicionalno potpisuje modna fotografkinja Mare Milin, a ideja je bila snimiti fotografije koje su vrlo slikarske, gotovo lišene pristupa modnoj fotografiji.
Nakon gotovo 50-ak vjenčanica koje su rađene po mjeri za različite klijentice u Hrvatskoj i svijetu, od kojih je jedna trenutno izložena u „Muzeju za umjetnost i obrt“, u brendu Robert Sever odlučili su sve svoje ideje i iskustva staviti u jednu zaokruženu kolekciju. Naoko vrlo jednostavnih, gotovo arhitektonskih oblika, kolekcija je izrađena od duchesse svile, čija čvrstoća još više naglašava jasne oblike haljina. Odabrali su samo dvije boje – posve bijelu, koja je u nekim kombinacijama „presvučena“ slojem prozirnog svilenog muslina izvezenog sitnim metalnim pajetima, te ivory boju.
„Inspiracija su nam bile jednostavne forme, arhitektura i ideja bezvremenske elegancije. Htjeli smo da naša prva „White“ kolekcija bude selekcija predivnih haljina u kojoj će svaka naša klijentica zabljesnuti ali i kojoj će naša haljina biti samo okvir njene osobnosti. To i je svojevrsna ideja ove linije – da su haljine jednostavnih čistih linija, a da detalji daju novi šik štih!“ objasnili su ideju nove linije iz brenda Robert Sever.
Svaka haljina je pomno osmišljenog kroja i konstrukcije sa vrlo tradicionalnim krojačkim zahvatima, te se tako kombiniranjem modernog i arhaičnog stvara nešto posve novo. Duboke hol falhe slagane su tako da bi naglasile dugačku siluetu ili, ako su smještene na stražnjem djelu, onda su bogato nanizane da bi stvorile efekt urezanog šlepa. U izradi kolekcije korištena je i tehnika preklapanja materijala kako bi se stvorilo drapiranje, ali i u nekim slučajevima kako bi se naglasio struk ili pak kao detalji na leđima. Mnoge haljine su naglašenih golih leđa, kao jedna jako sofisticirana forma koja otkriva senzualnost.
„Ideja je bila stvoriti selekciju haljina koje su vrlo pročišćene, profinjene i jako elegantne, ali praktične, lišene korzeta kako bi se svaka žena u njima osjećala opušteno. Volimo vidjeti tu kombinaciju nečega gotovo staromodnog interpretiranog na potpuno novi način, suvremen i moderan. Svakako chic detalj i nešto jako svojstveno RS filozofiji su i paspulirani džepovi, koji daju nekim haljinama dojam ležernosti. Osim haljina u kolekciji predstavljamo i interpretaciju odijela za žene. Mnoge žene žele iskorak od tradicionalne ideje od udaje u haljini pa smo stvorili look i za tu opciju. Smoking sako u kombinaciji sa malo užim hlačama visokog struka te košulje sa bogatom mašnom kompletirani su sa bogato ukrašenim pojasom od staklenih kristala i bisera“ opisuje kolekciju Robert Sever.
Kao opozicija jednostavnim i pročišćenim modelima haljina, modni dodatci inspirirani su baroknim nakitom i slikama, habsburškom monarhijom i Marijom Terezijom. Raskoš i bogato dekoriranje je stavljeno u kontekst modernih potreba suvremene žene. Želja je bila da nakit, koji je i ovaj put kreativno djelo Slobodana Velickog, bude izuzetno raskošan ali moderan.
Spajanje metala boje srebra i zlata zajedno sa staklenim kristalima i biserima svakako je već poznato za RS brand, ali je taj način izrade nakita kulminirao upravo u ovoj kolekciji. Ona nudi rajfove i krune od ručno drapirane svile koji su ukrašeni mnogim detaljima i koji su unikatni. U kolekciji su prikazane i bogate „Royal“ ogrlice, narukvice, naušnice i prstenje kao i pojasevi.
„Iz iskustva s našim klijenticama shvatili smo da je za vjenčanje potrebno više od same haljine pa je svaka kombinacija pretvorena u total look. Uz haljine ponudili smo i paletu predivnih dodataka koje će svakako zaokružiti izgled svake mladenke. Pelerine od izvezenog svilenog muslina, dugački ogrtači izvezeni sitnim metalnim pajetima, kaputići od krupne čvrste čipke s ručno rađenim ukrasnim gumbima od kristala te rukavice i šeširi dio su široke ponude“ objasnio je Robert Sever.
Poznati modeli torbica „Gala“, „Marija“ i „Marija Viginia“ ovog su puta napravljene od bijele kože sa reljefom reptila te su ručno ukrašavane biserima i staklenim kristalima, stvarajući tako potpuno couture dojam ovih modnih dodataka. Posebni šeširi napravljeni od najfinije zečje dlake za ovu kolekciju djelo su „Salona Škrgatić“ sa kojim Robert Sever brand surađuje i na pret a porter linijama.
U samoj kampanji rasvjeta i vrlo jednostavan, gotovo derutan dekor stvaraju dojam da je silueta upravo studija slikara, a ne modni model u modnoj priči. Ideja je bila uhvatiti lijepe i jedinstvene trenutke osobnosti pritom stvarajući kontrast pročišćenih modela i atmosferičnog ambijenta.
I ove vizuale potpisuje stalna suradnica i prijateljica branda Mare Milin, dok je detalje snimio Ino Zeljak. Za stvaranje ove kampanje koja prati lansiranje nove linije branda pridružili su se svakako najpoznatiji make up artist Saša Joković, dok je styling kose radio Mijo Majhen. Zaštitno lice ove kampanje je i ovaj put Iva Marušić, model Talia model agencije. Kampanja je snimana na lokaciji Zagrebačkog velesajma u Paviljonu 16 pod art direkcijom Roberta Severa i Branka Basletića. Asistentica stilista bila je Martina Alaniz.
Više slika pogledaj u galeriji...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.