Torba je detalj koji na odličan način iskazuje osobnost, posebice na način na koji se kombinira i uklapa u vlastiti stil. Na drugom Budi.IN sajmu kreativnih detalja koji se održava u Centru Kaptol u Zagrebu 7. i 8. prosinca kada ćete moći odabrati među radovima Pavica Dizajna, Themebags i Sartess, a razigrane čestitke za svaku prigodu pronađite kod brenda Tranquillina.
Pavica Dizajn
Iza brenda Pavica Dizajn stoji 28-godišnja Marijana Pavičić Pera iz Splita. Magistrirala je na Građevinsko-Arhitektonskom fakultetu u Splitu, no životni put ju je odveo u potpuno drugom smjeru, te je svoj dugogodišnji hobi uspjela pretvoriti u posao.
''Oduvijek sam se htjela baviti modom, no uvijek me nešto sprječavalo. I onda sam se u jednom trenutku našla na pravom mjestu u pravo vrijeme, sve se nekako poklopilo i napokon mi se ostvario san. Nije to neko savršenstvo, neću se vjerojatno nikad na ovom obogatiti, ali uživam u onome što radim i uspijevam preživjeti u ovoj krizi, te uživati u malim stvarima koje život pruža, a to je najbitnije'', objašnjava Marijana.
Materijali koje najčešće koristi su prešani karton, razne tkanine, metalne komponente i eko koža, dok ideje često crpi iz umjetnosti (svijeta glazbe, filmova, te likovne umjetnosti), no nekada napravi i odmak, pa radi nešto potpuno apstraktno. Naziv brenda je nastao iz sentimentalnih razloga te je podsjeća na prve radove, zato je i danas tu sa mnom.
Themebags
Themebags su osmislili Karin i Neven, profesorica likovne kulture i magistar grafičkog dizajna, trenutno na relaciji Zagreb-Istra. Može se reći da je sve krenulo s dizajnom alternativnih filmskih plakata, na temi filmskih plakata Neven je i diplomirao.Ti bi radovi ponekad završili na nekom blogu ili možda zidu nečije sobe, no oni su željeli stalno koristiti te vizuale svojih najdražih filmova i aplicirati ih na nešto opipljivo.
''Uglavnom radimo s pamučnim materijalima, no nedavno smo izradili i prve eksperimente s eko kožom koja se ipak uspješnije nosi s kišnim danima koji nas sada očekuju. Čini nam se da je inspiracija neizostavna ako se u pravom trenutku pogleda odličan film, zavrti dobar album ili posjeti izložbu koja nadiđe očekivanja. No inspiracija često ne garantira uspješne i opipljive rezultate, zato treba konstantno raditi, isprobavati i tražiti rješenja jer stvari kad tad sjednu na svoje mjesto. Veseli nas kada nečije želje možemo pretočiti u unikatni predmet; na taj način je dosad nastalo puno kreativnih rođendanskih poklona'', pojašnjavaju Karin i Neven.
Cijene torbi se kreću u rasponu od 130 do 180 kn, ovisno o modelu torbe, no nude velike mogućnosti personalizacije pri svakoj narudžbi, onda i cijena ovisi o konačnom rješenju. Izrada prijedloga i konačnog dizajna kod custom narudžbi uključena je u cijenu i trude se zadovoljiti svaku ideju, uvijek na svoj prepoznatljiv način.
Sartess
Iza brenda Sartess stoji Snježana Sirovica iz Samobora koja studira Modni dizajn na Učilištu Profokus u Zagrebu. Brend je nastao prije nekih šest-sedam godina, kada se počela ozbiljnije baviti šivanjem torbica i dobivala narudžbe od prijateljica.
''Koristim razne tekstilne materijale, bitno mi je da mi se sviđa boja, dezen i da mi odgovaraju čvrstoćom. Inspiracija je posvuda i gotovo stalno razmišljam o novim kombinacijama torbi, a u zadnje vrijeme i odjevnih predmeta. U mojoj ponudi nalaze se klasične male torbice i cijena im je 150,00 kn i velike pismo torbe po cijeni od 250,00 kn'', objašnjava Snježana.
Tranquillina
Iza brenda Tranquillina stoje cijelim svojim bićem dvije mlade žene koje su dovoljno svjesne kako u igri i ljubavi neophodno je i puno slobode i dječje zaigranosti, da bi se stvorilo nešto tako kvalitetno i nadamo se trajno: Tina Zelenović i Štefica Gaberšek iz Pule. Samo ime dolazi od kombinacije riječi tranquillo (mirno) i quilling, tehnike koju koristimo pri izradi.
''Do ideje o izradi čestitki smo došle na način da smo se i same našle u bezbroj situacija kada nam je uz poklon trebala i čestitka a s obzirom na ponudu istih, znalo se desiti da nakraju tu čestitku i ne kupimo. Tako smo odlučile pokrenuti malu tvornicu unikatnih čestitki, koje odišu bojama, vedrinom, originalnošću i kvalitetom. Inspiraciju nalazimo svugdje a najviše iz samog materijala i boja. Konkretno tu mislimo na dekorativni papir i različite trakice i gumbiće koje nabavljamo sa svih strana svijeta'', objašnjavaju Tina I Štefica.
Cijene čestitka se kreću od 20 do 40 kuna ovisno o tome koliko je materijala, truda i vremena utrošeno u nju. Krenulie su s čestitkama, ali u bliskoj budućnosti planiraju proširiti svoju ponudu na pozivnice za vjenčanja te korak po korak u razne nove projekte.
Sve ostale izlagače provjerite ovdje.
Više infromacija o brendovima pronađite na Woohoo.hr.
U galeriji pogledajte više fotografija...
Komentiraj, znaš da želiš!
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.